Η εταιρεία ερευνών Kantar Worldpanel, έδωσε στη δημοσιότητα την πιο πρόσφατη αναφορά της για τις πωλήσεις smartphones στο τρίμηνο που έληξε τον περασμένο Φεβρουάριο.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Kantar, σε ότι αφορά τις σημαντικότερες αγορές της Ευρωπαϊκής ηπείρου, η Microsoft διατηρεί την αυξητική τάση των μεριδίων της, ενώ η Google συνεχίζει να διατηρεί τα πρωτεία. Αντίθετα, μείωση παρατηρείται στα μερίδια αγοράς της Apple.
Ωστόσο, ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην εμφάνιση του Moto G, της οικονομικής συσκευής της Motorola, η οποία κατόρθωσε να επιτύχει σημαντικές πωλήσεις σε αγορές όπως η βρετανική, συμπαρασύροντας τα ποσοστά ανάπτυξης του λειτουργικού Android.
Συνολικά στις πέντε κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές (Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία) το λειτουργικό Android διατηρεί μερίδιο αγοράς 68,9%, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2,1%, σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2013. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το iOS της Apple με ποσοστό 19%, μειωμένο κατά 2,1% σε σχέση με πέρυσι. Ακολουθεί το Windows Phone της Microsoft με μερίδιο 9,7%, έναντι 6,3% που κατείχε ένα χρόνο πριν. Την ευρωπαϊκή λίστα κλείνει το BlackBerry με μερίδιο μόλις 1,6%.
Σε ότι αφορά την αμερικανική αγορά smartphones, το Android είδε τα ποσοστά του να αυξάνονται από το 51% στο 55%, ενώ αυξητικά κινήθηκε και το Windows Phone κινούμενο από το 4,1% στο 5,3%. Αντίθετα, μείωση στα ποσοστά του είδε το λειτουργικό της Apple με μερίδιο 38,7% έναντι 43,6% πέρυσι. Το BlackBerry κινήθηκε από το 0,7% στο 0,6%.
Στην κινεζική αγορά η κυριαρχία του Android είναι αδιαμφισβήτητη αφού το λειτουργικό της Google κινήθηκε από το 71% στο 80%. Δεύτερη δύναμη παραμένει και εκεί το iOS αν και σημείωσε μείωση από το 24,4% στο 17,9%.
Αντίθετα, η Ιαπωνία παραμένει προνομιακό πεδίο δραστηριοποίησης για την Apple αφού το iOS κυριαρχεί με μερίδιο αγοράς στο 54,9% έναντι 53% το 2013. Αυξητικά κινήθηκε και το Android από το 43,7% στο 44,8%.