Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του πληθυσμού ως προς την ανάγκη μείωσης της κατανάλωσης αλατιού ξεκίνησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) σε συνεργασία με τις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ ΑΕ).
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «εκτός από το ενημερωτικό υλικό που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΕΦΕΤ σχετικά με την κατανάλωση αλατιού και τους πρακτικούς τρόπους μείωσής του, η συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ ΑΕ θα έχει ως αποτέλεσμα την απήχηση της εκστρατείας σε μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, δεδομένου ότι χιλιάδες καταναλωτές χρησιμοποιούν τα μέσα σταθερής συγκοινωνίας για τις μετακινήσεις τους στην Αττική».
Παράλληλα θα υπάρξει και ένα διαφημιστικό σποτ, το οποίο θα προβληθεί στις οθόνες που βρίσκονται στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου μέχρι τις 10 Απριλίου 2014.
Το σποτ είναι αναρτημένο και στην ιστοσελίδα του ΕΦΕΤ στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα στον σύνδεσμο: http://www.efet.gr/portal/page/portal/efetnew/consumers/consumers_info.
Πηγή: ΑΜΠΕ