Tommy Hilfiger: Ψηφιακές δράσεις για την παρουσίαση κολεξιόν

Σάββατο, 08 Φεβρουαρίου 2014 20:08
UPD:09/02/2014 17:18
facebook.com/tommyhilfiger

Οι εν λόγω ψηφιακές πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την επικοινωνία μέσω email, Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube, livestream και runway newsroom μέσω της ιστοσελίδας tommy.com.

A- A A+

Σειρά ψηφιακών δράσεων, που δίνουν τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, να έχει εικόνα, ήχο και backstage πληροφορίες και φωτογραφίες σχετικά με την παρουσίαση της κολεξιόν Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2014 (10 Φεβρουαρίου στις 18.00, ώρα Ελλάδας) υλοποιεί το γνωστό brand του χώρου της μόδας, Tommy Hilfiger.

Οι εν λόγω ψηφιακές πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την επικοινωνία μέσω email, Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube, livestream και runway newsroom μέσω της ιστοσελίδας tommy.com.

Υπηρεσία Social Concierge

Μια ομάδα ανθρώπων που βρίσκεται στο χώρο του fashion show στέλνει σε πραγματικό χρόνο μέσω email κατά παραγγελία φωτογραφίες και πληροφορίες για τη συλλογή, για τα αξεσουάρ, για τα μοντέλα, για το μακιγιάζ, για τη διακόσμηση του χώρου, για την παρουσία vip κ.α. σε fashion bloggers και γυναικεία portal μόδας. Η υπηρεσία Social Consierge είναι διαθέσιμη για όσους δεν έχουν τη δυνατότητα να βρίσκονται στο χώρο, καθώς και στα ελληνικά media.

Instameet

Για το φετινό show, ο Tommy Hilfiger ενώνει μια ομάδα 20 Instagrammers για να συμμετάσχουν στο πρώτο runway show InstaMeet. Συνεργαζόμενος με δύο σημαίνοντα μέλη της Instagram κοινότητας της Νέας Υόρκης, Brian DiFeo (@ bridif) και Anthony Danielle (@takinyerphoto), ο Tommy Hilfiger θα φιλοξενήσει το runway show InstaMeet, καλώντας τους συμμετέχοντες να ζήσουν μαζί, στον ίδιο χώρο την ημέρα του show.

Μια ομάδα 20 τοπικών Instagrammers θα επιλεγούν να συμμετάσχουν στο fashion show InstaMeet του Tommy Hilfiger τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου. Καθοδηγούμενοι σε μια περιήγηση του set με πρόσβαση στα παρασκήνια, οι Instagrammers θα διερευνήσουν και θα καταγράψουν την εμπειρία μέσα από τους προσωπικούς τους Instagram λογαριασμούς χρησιμοποιώντας τα hashtags #tommyfall14 και #nyfwinstameet.

Livestream & The Conversation

Το fashion show του Tommy Hilfiger για τo Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014 από το Park Avenue Armory, θα είναι διαθέσιμο μέσω livesteam σε πολλά παγκόσμια και ελληνικά portals μόδας. Την ίδια στιγμή η υπηρεσία The Conversation αποτελεί ένα live social media feed στο website tommy.com. Πρόκειται για έναν παγκόσμιο κοινωνικό σχολιασμό γύρω από την πασαρέλα. Όλοι μπορούν να πάρουν μέρος στη συζήτηση στο Instagram και στο Twitter χρησιμοποιώντας το ειδικό hashtag #tommyfall14.

Social Media

Στην υπηρεσία του fashion show μπαίνουν όλα τα social media του brand Tommy Hilfiger.

Προτεινόμενα για εσάς