Τους τέσσερις πυλώνες που συγκροτούν το εθνικό στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό παρουσίασε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη στο Συνέδριο της Γερμανικής Ένωσης για την Τουριστική Οικονομία που πραγματοποιείται στο Βερολίνο.
Συγκεκριμένα η κ. Κεφαλογιάννη, περιγράφοντας το εθνικό στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό, αναφέρθηκε:
Στις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις της νομοθεσίας, οι οποίες σχετίζονται με τη διευκόλυνση των επενδύσεων
Τον εκσυγχρονισμό του νομικού πλαισίου για ειδικές μορφές τουρισμού και τα προγράμματα εκπαίδευσης, στον αστικό και χωροταξικό σχεδιασμό
Στο μεσοπρόθεσμο πλαίσιο προγραμματισμού μέσω της Ευρωπαϊκής Εταιρικής Συμφωνίας (2014-2020)
Και στην στρατηγική της επικοινωνίας προκειμένου να αλλάξει η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό.
EPA/RAINER JENSEN
Στο στιγμιότυπο από το συνέδριο της Γερμανικής Ένωσης για την Τουριστική Οικονομία, η υπουργός τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και ο πρόεδρος της Κομισιόν, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.
«Όλοι μιλούν για την επιστροφή ("comeback") της Ελλάδας», δήλωσε η υπουργός και μίλησε για την ιδιαίτερη σημασία που έχει η γερμανική αγορά για τον ελληνικό τουρισμό, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι οι οικονομικοί πόροι για διαφήμιση είναι εξαιρετικά περιορισμένοι.
«Η Ελλάδα δεν είναι νέος τουριστικός προορισμός, αλλά γνωστός σε όλους», υπογράμμισε και εξήγησε ότι επιλέγεται η πλέον η στοχευμένη διαφήμιση, στο ειδικό κοινό, με έμφαση στο διαδίκτυο.
Τέλος η υπουργός επισήμανε, την πρόθεση της Ελλάδας να αναδείξει το ζήτημα του τουρισμού και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, περιλαμβάνοντάς το στις προτεραιότητες της προεδρίας της στο Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πηγή: ΑΜΠΕ