Η θεσμοθέτηση της αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών ξεχωρίζει ανάμεσα στις διατάξεις του νέου νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, το οποίο κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή.
Η ατομική αξιολόγηση ανατίθεται στον εκάστοτε διευθυντή της σχολικής μονάδας και τον οικείο σχολικό σύμβουλο, ενώ οι αξιολογούντες ελέγχονται με τη σειρά τους ιεραρχικώς, με την τελική γενική εποπτεία της διαδικασίας από το Κέντρο Επιστημονικής Ερευνας και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο οποίο προστίθενται εβδομήντα θέσεις παρέδρων με θητεία.
Ειδική μέριμνα λαμβάνεται για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, με την ίδρυση Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών, με επικεφαλής επταμελές Διοικητικό Συμβούλιο, ο πρόεδρος του οποίου διορίζεται με τη σύμφωνη γνώμη της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
Επίσης στο νομοσχέδιο προβλέπονται μηνιαία επιδόματα ειδικής απασχόλησης- από 30.000 έως 80.000 δρχ.- που αποδίδονται στους σχολικούς συμβούλους, τους διευθυντές και υποδιευθυντές των σχολείων, για όσο διάστημα βρίσκονται στις συγκεκριμένες θέσεις. Το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης των εκπαιδευτικών, αυξάνεται κατά 15.000 δραχμές.
Τέλος, αναφέρεται και η σύσταση εκατό θέσεων βιβλιοθηκονόμων, οι οποίοι μετά την πρόσληψή τους θα τοποθετηθούν σε σχολικά συγκροτήματα.