Ο Σεμπάστιαν Φέτελ «σφράγισε» με τον καλύτερο τρόπο τον 4ο διαδοχικό του τίτλο, καθώς ήταν ο μεγάλος θριαμβευτής και στην πίστα του Ιντερλάγκος της Βραζιλίας, στον τελευταία αγώνα της περιόδου.
Το φινάλε του παγκοσμίου πρωταθλήματος είχε πολλές συγκινήσεις. Ο Μαρκ Γουέμπερ, αποχαιρέτησε την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού με την 2η θέση. Ο Αυστραλός έδωσε μάχες με τον Φερνάντο Αλόνσο, παρά την κακή του εκκίνηση, ωστόσο, είπε «αντίο» στην Φόρμουλα 1 και στην αυστριακή ομάδα, την οποία υπηρετεί από το 2007, με την κατάκτηση της 2ης θέσης και της 3ης στην κατάταξη των οδηγών.
Στον τελευταίο του αγώνα με την Φεράρι, ο Φελίπε Μάσα έδωσε τον καλύτερο του εαυτό και τερμάτισε 7ος. Ο Βραζιλιάνος μπροστά στο κοινό της πατρίδας του είχε εξ αρχής πολύ δύσκολο έργο, δεδομένου ότι τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα πιτ στον 34ο γύρο (πάτησε πάνω στην άσπρη γραμμή της εισόδου).
Ο Τζένσον Μπάτον φύλαξε για το τέλος την καλύτερή του εμφάνιση με το μονοθέσιο της ΜακΛάρεν. Ο Βρετανός, πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, ολοκλήρωσε τον αγώνα από την 4η θέση. Παρά το γεγονός ότι ο Νίκο Ρόσμπεργκ εκκίνησε δεύτερος, τερμάτισε στην 5η θέση, καθώς «προδόθηκε» από τα ελαστικά του στο πρώτο πιτ στοπ, με αποτέλεσμα να χάσει αρκετές θέσεις.
Στους κατασκευαστές τη δεύτερη θέση πίσω από τη Red Bull πήρε η Mercedes με 360 βαθμούς, ενώ η Ferrari κατετάγη 3η με 354.
Στους οδηγούς, πίσω από τον Φέτελ και τον Αλόνσο, ο Γουέμπερ πλασαρίστηκε στην 3η θέση με 199 βαθμούς, αφήνοντας 4ο τον Λιούις Χάμιλτον με 189.