Την πρώτη φετινή πολ ποζίσιον και τη δεύτερη στην καριέρα του στη Formula 1 πανηγύρισε στο Μπαχρέιν ο Νίκο Ρόζμπεργκ. Ο νεαρός πιλότος ήταν ο ταχύτερος όλων με τη μεσαία γόμα της Pirelli στην τρίτη και καθοριστική περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών.
Ο πιλότος της Mercedes ήταν από τους ταχύτερους στα τελευταία δέκα λεπτά. Ο χρόνος του 1:32.330 ήταν 0,254 δευτ. καλύτερος από εκείνον του δεύτερου Σεμπάστιαν Φέτελ που ακολούθησε. Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις στον τελευταίο του γύρο κι ενώ είχε πέσει η καρό σημαία, βελτίωσε την επίδοσή του, όχι τόσο όμως ώστε να «κλέψει» από τον συμπατριώτη του την πρώτη θέση.
Γερμανική λοιπόν κυριαρχία στο γκριντ του Μπαχρέιν. Το σίγουρο είναι πως ο Ρόζμπεργκ θα προσπαθήσει να επαναλάβει ό,τι έκανε πέρυσι στην Κίνα. Όταν δηλαδή είχε κερδίσει την πολ ποζίσιον και κυριάρχησε μετά στον αγώνα. Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή ήταν η δεύτερη συνεχόμενη πολ ποζίσιον για την ομάδα της Mercedes.
Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος προσπάθησε στον τελευταίο του γύρο να βρεθεί στην κορυφή, αλλά ένα μπλοκάρισμα των τροχών στην κατηφορική φουρκέτα της πίστας δεν του το επέτρεψε. Ο Ισπανός ήταν ένας εκ των πρωταγωνιστών σήμερα και σίγουρα δεν θα είναι εύκολος αντίπαλος αύριο.
Ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε λίγο πιο πίσω από τον teammate του πετυχαίνοντας την τέταρτη καλύτερη επίδοση στις κατατακτήριες. Ο Βρετανός όμως θα εκκινήσει τον αγώνα πέντε θέσεις πιο κάτω καθώς αναγκάστηκε να αλλάξει κιβώτιο στη Mercedes του.
Ο Μαρκ Γουέμπερ μπορεί να ήταν πέμπτος αλλά λόγω της τιμωρίας του από το GP της Κίνας για το ατύχημα με τον Βερνιέ, θα κληθεί να βρεθεί στην όγδοη θέση αύριο.
Με αυτά και με αυτά, ο Φελίπε Μάσα που σημείωσε τον έκτο καλύτερο χρόνο θα βρεθεί στην τέταρτη θέση. Ο Βραζιλιάνος ακολούθησε διαφορετική στρατηγική από τον teammate του Αλόνσο και τους υπόλοιπους πιλότους, επιλέγοντας στα τελευταία δέκα λεπτά τη σκληρή γόμα της Pirelli.
Πίσω από τον Βραζιλιάνο ακολούθησαν οι δύο Force India των Πολ ντι Ρέστα και Αντριαν Σούτιλ. Ο Σκωτσέζος τα πήγε καλύτερα από τον teammate του καθώς κάποια στιγμή είχε τον καλύτερο χρόνο στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά φέτος που και τα δύο μονοθέσια της Force India βρίσκονται μέσα στην πρώτη δεκάδα και μάλιστα σε τόσο υψηλές θέσεις. Μην ξεχνάμε ότι με τις ποινές και τις ανακατατάξεις θα ξεκινήσουν από την πέμπτη και έκτη θέση, αντίστοιχα. Φαίνεται ότι η κουβέντα που είχε η ομάδα με τους δύο πιλότους της μέσα στην εβδομάδα απέδωσε καρπούς.
Οι σημερινές κατατακτήριες δεν εξελίχθηκαν θετικά για τη Lotus. Ο Κίμι Ραικόνεν έμεινε μακριά από τον ανταγωνισμό πετυχαίνοντας τον ένατο καλύτερο χρόνο. Θα ξεκινήσει όμως από την έβδομη θέση.
O teammate του Ρομάν Γκροσέαν καταποντίστηκε στο τέλος της δεύτερης περιόδου και δεν κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για την τρίτη, μένοντας ενδέκατος.
Η δέκατη θέση του Tζένσον Μπάτον ήταν ό,τι καλύτερο για την McLaren. Η πρόκριση του Βρετανού στην τρίτη περίοδο, χάρη στην εμπειρία του, θεωρήθηκε ως θείο δώρο για τους ανθρώπους της ομάδας του Γουόκινγκ. Ο Μπάτον προτίμησε να μην ολοκληρώσει την τελευταία του προσπάθεια στην πίστα και να μείνει χωρίς χρόνο για να έχει ελεύθερα το δικαίωμα επιλογής των ελαστικών με τα οποία θα εκκινήσει τον αγώνα.
Ο Πέρεθ για μία ακόμη φορά δεν κατάφερε να πείσει με την απόδοσή του, μένοντας μόλις δωδέκατος.
Οι δύο Williams δεν πέρασαν στην πρώτη δεκάδα με τον Μπότας να τερματίζει σε καλύτερη θέση από τον Μαλντονάντο. Ο Φινλανδός προκρίθηκε στη δεύτερη περίοδο, ανεβαίνοντας 15ος ενώ ο πιλότος από την Βενεζουέλα αποκλείστηκε στο τέλος από τον Ρικιάρντο, μένοντας 17ος.
Τα… βάσανα του Εστεμπαν Γκουτιέρεζ συνεχίζονται καθώς όχι μόνο βρέθηκε 18ος αλλά θα κληθεί να ξεκινήσει από την τελευταία θέση του γκριντ αύριο, λόγω της τιμωρίας στο συμβάν με τον Αντριαν Σούτιλ στην Κίνα.
Η Toro Rosso είδε τον Ντανιέλ Ρικιάρντο να είναι καλύτερος του Βερνιέ. Ο νεαρός πιλότος πλασαρίστηκε 13ος ενώ ο Γάλλος 16ος.
Στη μάχη των «αδυνάτων» η Caterham ήταν καλύτερη της Marussia με τον Τσαρλς Πικ να κερδίζει τον Ζιλς Μπιανκί και τον Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε να επιβάλλεται του τελευταίου Τσίλτον.
Η μάχη θα ξεκινήσει αύριο στην πίστα στις τρεις το μεσημέρι (ώρα Ελλάδας).