Οπως πέρυσι στην αρχή της χρονιάς, έτσι και φέτος τα ελαστικά απασχολούν και προβληματίζουν τις ομάδες ενώ δε λείπουν και οι διαμαρτυρίες. Πιο δυνατά ακούστηκαν οι φωνές της Red Bull και της Mercedes, οι οποίες υποστήριξαν ότι λόγω της μεγάλης φθοράς των ελαστικών της Pirelli εξαναγκάστηκαν να δώσουν στους πιλότους τους τις περιβόητες εντολές στο τελευταίο κομμάτι του GP της Μαλαισίας. Μία επιλογή που βέβαια προκάλεσε ποικίλες αρνητικές αντιδράσεις.
Το θέμα είναι ότι τα φετινά, ανασχεδιασμένα ελαστικά της ιταλικής εταιρείας δεν αρέσουν στις ομάδες διότι φθείρονται γρήγορα. Γεγονός που τις εξαναγκάζει να ακολουθήσουν πιο συντηρητική στρατηγική κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου. Αυτό, όπως ήταν αναμενόμενο, έχει αρνητικό αντίκτυπο σε ό,τι αφορά στο θέαμα.
Ολα αυτά τα παράπονα έχουν μεταφερθεί στην Pirelli, η οποία μέσω του αγωνιστικού διευθυντή της, Πολ Χέμπερι, ανακοίνωσε πως θα εξετάσει το θέμα μετά το GP του Μπαχρέιν, τέταρτο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
«Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι. Οι δύο ομάδες που προηγούνται προφανώς είχαν προβλήματα μεταξύ των πιλότων τους, και αυτό ίσως να αφαίρεσε κάτι από το φινάλε που θα μπορούσε να είναι συναρπαστικό (σ.σ. στο GP της Μαλαισίας). Οσο για τις μάχες τροχό με τροχό, είναι κάτι που θα χρειαστεί να εξετάσουμε μετά τους τέσσερις αγώνες. Ακόμη είναι πολύ νωρίς», δήλωσε ο Πολ Χέμπερι, ο οποίος τόνισε η κριτική της Red Bull αποτελεί εξαίρεση καθώς οι περισσότερες ομάδες είναι ευχαριστημένες από την απόδοση των νέων ελαστικών.
«Εάν όλο το paddock ανέφερε κάτι, τότε αυτό είναι άλλο. Χρειάζεται τότε να κάνουμε κάτι, μια αλλαγή, κάτι το διαφορετικό. Αν όμως είναι μεμονωμένο, προσπαθούμε να δουλέψουμε πάνω στις ανησυχίες που εκφράστηκαν διότι αυτό που λένε δεν είναι επιφανειακό αλλά κάτι το βαθύτερο. Νομίζω ότι ξέρουμε τι είναι αυτό, αλλά αν παρασυρθείς και κάνεις πράγματα ια για μια μόνο ομάδα, τότε οι υπόλοιπες θα εξεγερθούν».