Πρόστιμο ύψους 220.000 ευρώ, για τη μειωμένη ποιότητα παροχής της ταχυδρομικής καθολικής υπηρεσίας, επέβαλε στα ΕΛΤΑ, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Οπως ανακοινώθηκε σχετικά, μετά από έλεγχο της ποιότητας, βάσει υπουργικής απόφασης τόσο για την εγχώρια όσο και για τη διεθνή αλληλογραφία, η εν λόγω υπηρεσία των ΕΛΤΑ παρουσίασε μεγάλες αποκλίσεις από τα ποσοστά που ορίζονται.
Ενδεικτικά αναφέρεται, ότι, στην εγχώρια αλληλογραφία πρώτης προτεραιότητας, το ποσοστό των ΕΛΤΑ για την επίδοση εντός μιας εργάσιμης ημέρας από την ημέρα κατάθεσης, ήταν 48,69% έναντι 77% που ορίζει η απόφαση και στην περίπτωση της διεθνούς αλληλογραφίας πρώτης προτεραιότητας, παρατηρήθηκε υστέρηση στην εισερχόμενη αλληλογραφία, κυρίως στην επίδοση εντός τριών ημερών, από την ημερομηνία κατάθεσης.