Αυτή τη λογική υποδηλώνει το φετινό γκριντ αφού είναι το μικρότερο μέσο όρο ηλικίας στην ιστορία της Formula 1. Σε αυτό βέβαια συνέβαλαν τα νέα πρόσωπα που εισήλθαν στο χώρο φέτος.
Ούτε λίγο ούτε πολύ πέντε νέoι πιλότοι θα δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους για πρώτη φορά στη Formula 1. Οι περισσότεροι από αυτούς πήραν προαγωγή από εφεδρικοί σε βασικοί οδηγοί στην ομάδα τους. Ο Βάλτερι Μπότας αντικαστέστησε τον «άχρωμο» Μπρούνο Σένα στη Williams. Ο Εστεμπάν Γκουτιέρεζ πήρε θέση βασικού μετά την αποχώρηση του συμπατριώτη του Πέρεθ για τη McLaren.
O Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε μετά από χρόνια στο περιθώριο,θα καταφέρει φέτος να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο γκριντ. Ο Μαξ Τσίλτον ανέβηκε σκαλοπάτι στην αγωνιστική του καριέρα και θα οδηγήσει φέτος τη νέα Marussia. Ο νεαρός θα είναι ο τέταρτος Βρετανός στο φετινό πρωτάθλημα μετά τους Μπάτον, Χάμιλτον και ντι Ρέστα.
Στη ρωσική ομάδα θα δοκιμαστεί και ο Ζιλς Μπιανκί που θα κάνει επιτέλους ντεμπούτο στη Formula 1 ως επίσημος οδηγός. Ο Γάλλος, αφού έχασε τη θέση στη Force India, διαδέχθηκε τον Λιούις Ράζια που δε μπόρεσε να συγκεντρώσει τα απαραίτητα χρήματα από τους χορηγούς του.
Με την παρουσία των νέων πιλότων, ιδίως των Γκουτιέρεζ, Τσίλτον, Μπότας και Μπιανκί ο μέσος όρος ηλικίας των οδηγών φέτος είναι λίγο πάνω από τα 27 έτη, σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα As. Σε αυτό συνετέλεσε η αποχώρηση του 44χρονου Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος ανέβαζε κατά πολύ το μέσο όρο,όπως και ο Ινδός Ναράιν Καρθικέγιαν (36 ετών) ή ο Ισπανός Πέδρο Ντε Λα Ρόσα (42 ετών). Πλέον, τα σκήπτρα του μεγαλύτερου σε ηλικία πιλότου στο φετινό γκριντ κατέχει ο Μαρκ Γουέμπερ που έχει φτάσει αισίως τα 36 έτη.