Για πρώτη φορά στις δοκιμές του 2013 μία Yamaha βρέθηκε στην κορυφή, σπάζοντας το σερί της Repsol Honda. Ο Χόρχε Λορένθο ήταν ο ταχύτερος σήμερα, τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών στην πίστα της Σεπάνγκ. Ο χρόνος του 2:00.282, ήταν μόλις τρία δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερος από τον χθεσινό του Πεντρόζα και μακράν ο ταχύτερος για τον αναβατη της Yamaha μέσα στο 2013.
Από νωρίς το πρωί ο Ισπανός είχε δείξει τις προθέσεις του πετυχαίνοντας την επίδοση που του χάρισε την πρωτιά. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι βελτιώθηκε κατά 1,5 δευτερόλεπτο σε σχέση με χθες. Σε αυτό συνετέλεσαν βέβαια οι καλές καιρικές συνθήκες. Και όταν λέμε καλές εννοούμε την απουσία βροχής, αν και μερικές ψιχάλες έκαναν κάποια στιγμή την εμφάνισή τους, αλλά σε καμμία περίπτωση δε θύμιζαν τη χθεσινή καταιγίδα.
Μπορεί ο καιρός να ήταν καλός, οι συνθήκες όμως, ήταν δύσκολες για τους αναβάτες αφού το θερμόμετρο είχε πάρει την ανιούσα. Η ζέστη και η υγρασία ταλαιπώρησαν πολύ όσους βρίσκονταν στην πίστα.
REPSOL HONDA/ANDREW NORTHCOTT
Τη μπροστινή ανάρτηση δοκίμασε ο Ντάνι Πεντρόζα.
Επιστροφή όμως στα αγωνιστικά. Στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Λορένθο βρέθηκε ο Ντάνι Πεντρόζα. Είναι η πρώτη φορά στις φετινές χειμερινές δοκιμές που ο Ισπανός κοιτάει την... πλάτη του συμπατριώτη του. Μην ξεχνάμε ότι είχε κυριαρχήσει στο προηγούμενο τριήμερο δοκιμών (πάλι) στη Μαλαισία, αλλά και χθες. Ο αναβάτης της Repsol Honda αναπλήρωσε το χαμένο χρόνο από τη χθεσινή νεροποντή και στρώθηκε από νωρίς στη δουλειά. Ετσι, στους 55 γύρους που πραγματοποίησε, εστίασε την προσοχή του στη μπροστινή ανάρτηση.
Για πρώτη φορά αυτό το χειμώνα, την πρώτη τριάδα ολοκληρώνει αναβάτης «δορυφορικής» ομάδας. Ελλείψει αναβαθμίσεων στη μοτοσικλέτα, ο Καλ Κρούτσλοου ασχολήθηκε περισσότερο με το οδηγικό του στυλ και ανέβασε την Yamaha της Monster Tech 3, στην τρίτη θέση, ξεπερνώντας εργοστασιακούς αναβάτες, όπως οι Μαρκέζ και Ρόσι.
ANDREW NORTHCOTT
Ευκαιρία για εξοικειωθεί με τη RC213V είχε σήμερα ο Μαρκ Μαρκέζ.
Ο πρώτος ακολούθησε πρόγραμμα εξοικείωσης με την RC213V έτσι ώστε να είναι σε θέση στη συνέχεια να ασχολείται με το στήσιμο της μοτοσικλέτας του. Ο Βαλεντίνο Ρόσι αντιμετώπισε για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα πρόβλημα με τη μοτοσικλέτα του, αυτή τη φορά ηλεκτρικό, το οποίο αν και επιδιορθώθηκε τον εξανάγκασε να βγει αργότερα από τον teammate του στην πίστα.
Παρά τη χρονική απώλεια, ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής συμπλήρωσε 63 γύρους πάνω στη Yamaha του, δουλεύοντας πάνω στην πρόσφυση με φθαρμένα ελαστικά. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι η διαφορά του με τον Λορένθο ήταν 0,783 δευτ. και είναι η μεγαλύτερη στις χειμερινές δοκιμές.
Τον έκτο καλύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Αλβάρο Μπαουτίστα με τη Honda της GO&FUN Gresini, όντας ο τελευταίος αναβάτης με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από τον πρωτοπόρο Λορένθο.
DUCATI PRESS
O Νίκι Χέιντεν ήταν ταχύτερος σήμερα του teammate του Αντρέα Ντοβιτσιόζο.
Ακολούθησε ο Στέφαν Μπραντλ με την LCR Honda, έχοντας πίσω του τις δύο εργοστασιακές Ducati. Αυτή τη φορά ο Νίκι Χέιντεν ήταν ταχύτερος του teammate του Αντρέα Ντοβιτσιόζο.
Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο «ρούκι» Μπράντλεϊ Σμιθ με τη δεύτερη Yamaha της Montser Tech 3. Μετά τη χθεσινή του πρώτη πτώση στo MotoGP, ο Βρετανός οδήγησε πιο προσεκτικά, βελτιώνοντας την τεχνική του στο φρενάρισμα.
Στην 11η θέση τερμάτισε ο Αντρέα Ιανόνε, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση για την Pramac, «δορυφορική» της Ducati. Ο teammate του Μπεν Σπις, έμεινε 17ος λόγω μίας πτώσης που είχε το πρωί. Κατάφερε να επιστρέψει, αλλά ολοκλήρωσε το πρόγραμμα του νωρίτερα επειδή πονούσε στον τραυματισμένο του ώμο. Για μία ακόμη φορά στις CRT κορυφαίος ήταν ο ‘Αλειξ Εσπαργκάρο.