Ηταν η σειρά του Φερνάντο Αλόνσο να ανέβει σήμερα στην κορυφή, την τρίτη ημέρα των δοκιμών στη Βαρκελώνη. Ο ισπανός πιλότος ήταν ο ταχύτερος όλων με χρόνο 1:21.875, επίδοση που σημείωσε λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα με τη μαλακή γόμα της Pirelli. Hταν η πρώτη φορά που ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής χρησιμοποιούσε τα συγκεκριμένα ελαστικά της ιταλικής εταιρείας και προσπαθούσε να συλλέξει όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία.
Οταν επέλεξε τη μαλακή γόμα, ο χρόνος του κατέβαινε γύρο με το γύρο για να φτάσει τελικά στο 1:21.875 που είναι από τους καλύτερους του τριημέρου. Το απόγευμα η Ferrari αρκέστηκε σε δοκιμές με πλήρες φορτίο καυσίμου και στην αξιολόγηση ελαστικών. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο Αλόνσο είχε μια απροβλημάτιστη ημέρα, συμπληρώνοντας 95 γύρους.
Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη νέα Sauber. Όπως ο ισπανός έτσι και ο γερμανός πιλότος, ήταν πιο μαχητικός το πρωί, δοκιμάζοντας και αυτός τη μαλακή γόμα. Το απόγευμα ασχολήθηκε, όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοί του, με την προσομοίωση αγώνα. Η C32 συμπλήρωσε 91 γύρους χωρίς να προκαλέσει κάποια ανησυχία στους ανθρώπους της ελβετικής ομάδας.
EPA/TONI ALBIR
Τους περισσότερους γύρους (119) συμπλήρωσε σήμερα στην πίστα ο Ρομάν Γκροσεάν με την Ε21.
Ο πιο εργατικός από όλους σήμερα ήταν ο Ρομάν Γκροσεάν. Ο γάλλος πιλότος έφερε τη Lotus στην τρίτη θέση, γυρίζοντας την πίστα 119 φορές. Την καλύτερη επίδοσή του τη σημείωσε (κι αυτός) λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα με τη μαλακή γόμα. Οταν ξαναμπήκε το απόγευμα στην πίστα κατάφερε να ολοκληρώσει προσομείωση αγώνα, φτάνοντας τους 66 γύρους ενώ χρειάστηκε τέσσερα πιτστόπ. Το πρώτο το πραγματοποίησε αφού είχε συμπληρώσει επτά γύρους με πλήρες φορτίο καυσίμου, φορώντας τη μαλακή γόμα. Η φθορά ωστόσο στα ελαστικά της Pirelli ήταν εμφανής.
EPA/TONI ALBIR
Ο Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε έγινε η αιτία να βγει η μοναδική κόκκινη σημαία σήμερα.
Οι περισσότεροι πιλότοι το απόγευμα ασχολήθηκαν με την προσομοίωση αγώνα, γι΄αυτό λίγοι ήταν εκείνοι που βελτίωσαν το χρόνο τους από το μεσημέρι και μετά. Ο Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε ήταν ένας από αυτούς, αλλά στάθηκε άτυχος. Μετά την επίτευξη της καλύτερης σημερινής του επίδοσης έμεινε στην είσοδο της στροφής 3. Ηταν περίπου 15 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας όταν βγήκε η μοναδική κόκκινη σημαία στην πίστα.
Ο Νίκο Ρόζμπεργκ ήταν ταχύτερος στο πρωινό σκέλος, σημειώνοντας με τη νέα Mercedes τον τέταρτο καλύτερο χρόνο. Σε αυτό τον βοήθησε η μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Γερμανός βρέθηκε μπροστά από τους δύο πιλότους της Williams, Παστόρ Μαλντονάτο και Βάλτερι Μπότας. H βρετανική ομάδα, θέλοντας να δώσει χρόνο στο οδηγικό της δίδυμο, αποφάσισε να τους μοιράσει τη σημερινή ημέρα. Ο Μπότας ήταν άτυχος στο τέλος καθώς η προσομοίωση αγώνα που έκανε διεκόπη από την κόκκινη σημαία που βγήκε.
Αρκετά πίσω στην κατάταξη έμεινε η McLaren με τον Τζένσον Μπάτον να είναι έβδομος. Ο Βρετανός είναι ο τελευταίος πιλότος με διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον πρωτοπόρο Αλόνσο. Στη McLaren υπάρχει προβληματισμός παρά τους 71 γύρους που συμπληρώθηκαν. Πάντως ο Μπάτον θα έχει την ευκαιρία αύριο να συνεχίσει τις δοκιμές με τη νέα MP4-28.
EPA/TONI ALBIR
Ο Αντριαν Σούτιλ έκανε όπως είπε, ότι μπορούσε σήμερα στην πίστα και εξαρτάται πλέον από τη Force India αν θα τον επιλέξει για τη δεύτερη του δεύτερου πιλότου στην ομάδα.
Για πρώτη φορά έπειτα από το 2011, ο Αντριαν Σούτιλ επέστρεψε σε μονοθέσιο της Formula 1. Ο γερμανός πιλότος δοκίμασε τη νέα VJM06 σε μια προσπάθεια να πείσει τους ανθρώπους της Force India να τον επιλέξουν για τη δεύτερη θέση στην ομάδα. Επειτα από 78 γύρους σημείωσε τον όγδοο καλύτερο χρόνο. Αύριο ωστόσο θα είναι η σειρά του... ανταγωνιστή του Ζιλς Μπιανκί να δοκιμαστεί (για δεύτερη φορά) με το νέο μονοθέσιο.
Δεν πίεσε ιδιαίτερα την RB9 ο Μαρκ Γουέμπερ, μένοντας στην ένατη θέση. Ο Αυστραλός είχε 108 απροβλημάτιστους γύρους και το απόγευμα προσπάθησε να κάνει προσομοίωση αγώνα, αλλά δεν τα κατάφερε αφού βγήκε η κόκκινη σημαία στην πίστα.
Την... «100αρα» στους γύρους ξεπέρασε και ο Ζαν Ερίκ Βερνιέ με την STR8. Ο νεαρός πιλότος δεν ενδιαφέρθηκε ιδιαίτερα να πετύχει καλούς χρόνους αλλά προσπάθησε να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία.
Στις δύο τελευταίες θέσεις της κατάταξης έμειναν η Marussia του Μαξ Τσίλτον και η Caterham του Γκιέντo φαν ντερ Γκάρντε. Στα υπέρ της CT03 συγκαταλέγονται οι περισσότεροι γύροι που συμπλήρωσε έναντι της MR02, παρά το γεγονός ότι έμεινε λίγο πριν το τέλος.
Οι δεύτερες χειμερινές δοκιμές ολοκληρώνονται αύριο με την τέταρτη και τελευταία ημέρα.