Formula 1: Ο Πέρεθ ταχύτερος όλων

Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013 19:25
EPA/TONI ALBIR

O νεαρός μεξικανός πιλότος πραγματοποίησε 87 αποβλημάτιστους γύρους με τη νέα MP4-28.

A- A A+

Ο Σέρτζιο Πέρεθ ανέβασε τη McLaren στην κορυφή της σημερινής, δεύτερης ημέρας δοκιμών στη Βαρκελώνη, τη στιγμή που Red Bull, Ferrari και Lotus αντιμετώπισαν προβλήματα.

REUTERS/ALBERT GEA

Ολες οι ομάδες ασχολήθηκαν και σήμερα με την απόδοση των νέων ελαστικών της Pirelli.

Ο Μεξικανός στον πρώτο του κιόλας γύρο με τη μαλακή γόμα της Pirelli, σημείωσε χρόνο 1:21.848, επίδοση που είναι η καλύτερη μέχρι στιγμής, των δοκιμών. Ο Πέρεθ συμπλήρωσε 97 γύρους στην πίστα χωρίς να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του σε αεροδυναμικές δοκιμές το πρωί και στα ελαστικά το απόγευμα. Το νέο πρόσωπο στην ομάδα της McLaren, πέτυχε χρόνο κατά 0,349 δευτ. καλύτερο από εκείνον του δεύτερου Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ταχύτερος όλων με τη μαλακή γόμα μέχρι το μεσημεριανό διάλειμμα ενώ το απόγευμα ασχολήθηκε με την προσομοίωση. Λίγο πριν το τέλος όμως, η RB9 έμεινε από μηχανικό πρόβλημα στην έξοδο του pitlane με αποτέλεσμα να βγει για πρώτη φορά η κόκκινη σημαία και να διακοπεί η διαδικασία.

Ατυχος ήταν και ο Κίμι Ραικόνεν που αναγκάστηκε να μείνει όλο το πρωί στο γκαράζ της Lotus λόγω ενός προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων της E21. Ο Φινλανδός επέστρεψε στην πίστα το απόγευμα και πρόλαβε να συμπληρώσει 43 γύρους, πετυχαίνοντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο.

REUTERS/ALBERT GEA

O πιο εργατικός πιλότος σήμερα ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, γυρίζοντας 121 φορές την πίστα.

Μία απροβλημάτιστη μέρα και πολύ αποδοτική είχε ο Λιούις Χάμιλτον. Επειτα από τα προβλήματα με το κιβώτιο που αντιμετώπισε ο teammate του Νίκο Ρόζμπεργκ, ο βρετανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, γύρισε την πίστα 121 φορές, όντας ο πιο εργατικός. Ο χρόνος του 1:22.726, ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο κάτω από του πρωτοπόρου Πέρεθ και τον ανέβασε στην τέταρτη θέση. Το ενθαρρυντικό για αυτόν ήταν ότι η επίδοση αυτή ήρθε με τη σκληρή γόμα, γεγονός που σημαίνει ότι με τη μαλακή η W04 του Βρετανού θα μπορούσε να κινηθεί ταχύτερα.

REUTERS

Πρόβλημα με την εξάτμιση της F138 είχε ο Φερνάντο Αλόνσο.

Ο Φερνάντο Αλόνσο βρέθηκε για δεύτερη ημέρα στο κόκπιτ της F138 και επικεντρώθηκε σε αεροδυναμικές δοκιμές και στη συλλογή πληροφοριών για τα νέα ελαστικά της Pirelli. Ο Ισπανός θα μπορούσε να είχε υπερβεί τους 76 γύρους αν δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα το πρωί με τις εξατμίσεις του μονοθεσίου του. Μετά από μια μακρά περίοδο στο γκαράζ της ιταλικής ομάδας, κατάφερε να επιστρέψει δριμύτερος το απόγευμα στην πίστα και να συνεχίσει τις δοκιμές με το νέο μονοθέσιο της Scuderia.

Στην πρώτη του επαφή με τη FW35 ο Βάλτερι Μπότας είχε μία εποικοδομητική ημέρα, χωρίς προβλήματα, πιστοποιώντας την αξιοπιστία του νέου μονοθεσίου της βρετανικής ομάδας. Ο νεαρός πιλότος ασχολήθηκε με αεροδυναμικές δοκιμές ιδίως στην εμπρός πτέρυγα το πρωί ενώ το απόγευμα με το στήσιμο της FW35 και την απόδοση των ελαστικών της Pirelli.

Τον έκτο και έβδομο καλύτερο χρόνο της ημέρας πέτυχαν οι Ντανιέλ Ρικιάρντο με τη νέα Toro Rosso και Πολ ντι Ρέστα με τη Force India, συμπληρώνοντας 70 και 62 γύρους αντίστοιχα. Και οι δύο πιλότοι δε μπόρεσαν το απόγευμα να βελτιώσουν την πρωϊνή τους επίδοση.
Ακολούθησε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη νέα Sauber μένοντας στην πίστα για 88 γύρους ενώ την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Μαξ Τσίλτον.

Ο νεαρός πιλότος έγινε η αιτία να βγει η δεύτερη κόκκινη σημαία σήμερα όταν έμεινε με τη Marussia μεταξύ των στροφών 12 και 13 της πίστας, τέσσερα λεπτά πριν το τέλος των δοκιμών.

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις