Στα 192,7 εκατ. ευρώ ανήλθε η διαφημιστική δαπάνη προς τα μέσα ενημέρωσης (τηλεόραση, περιοδικά, εφημερίδες και ραδιόφωνο) το Μάιο του 2003, σημειώνοντας αύξηση 17,95% σε σχέση με τον Μάιο του 2002.
Η διαφημιστική δαπάνη στο πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαϊου 2003 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα ενισχύθηκε 7,07% στα 704,5 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Media Services, τα περισσότερα έσοδα τον Μαϊο του 2003 συγκέντρωσε η τηλεόραση με 91,4 εκατ. ευρώ (ποσοστό 47,44% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης). Ακολούθησαν τα περιοδικά με 68,5 εκατ. ευρώ (35,55%), οι εφημερίδες με 23,6 εκατ. ευρώ (12,26%) και το ραδιόφωνο με 9,1 εκατ. ευρώ (4,75%).
Από τους τηλεοπτικούς σταθμούς τα περισσότερα έσοδα από διαφημίσεις συγκέντρωσε ο ΑΝΤ1 με 29,3 εκατ. ευρώ (32,05% του συνολικού μεριδίου). Ακολουθήσαν το Μega με 24,6 εκατ. ευρώ (26,96%), ο Alpha 13,3 εκατ. ευρώ (14,57%), το Star με 11,6 εκατ. ευρώ (12,69%), ο Alter με 7,3 εκατ. ευρώ (8,09%), η ΕΤ1 με 3,1 εκατ. ευρώ (3,41%), η ΝΕΤ με 1,5 εκατ. ευρώ (με 1,67%) κλπ.