Σε 840,3 εκατ. ευρώ ανήλθε η διαφημιστική δαπάνη προς τα μέσα ενημέρωσης (τηλεόραση, περιοδικά, εφημερίδες και ραδιόφωνο) το πρώτο εξάμηνο του 2003 σημειώνοντας αύξηση 6,65% σε σχέση με τον αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2002.
Η διαφημιστική δαπάνη για τον Ιούνιο του 2003 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα ανήλθε σε 182,2 εκατ.ευρώ σημειώνοντας αύξηση 5,17%%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Media Services, τα περισσότερα έσοδα τον Ιούνιο του 2003 συγκέντρωσε η τηλεόραση με 81,2 εκατ. ευρώ (ποσοστό 42,38% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης). Ακολούθησαν τα περιοδικά με 67,9 εκατ. ευρώ (35,44%), οι εφημερίδες με 32,2 εκατ. ευρώ (16,80%) και το ραδιόφωνο με 10,3 εκατ. ευρώ (5,39%).
Από τους τηλεοπτικούς σταθμούς τα περισσότερα έσοδα από διαφημίσεις συγκέντρωσε ο Αντέννα με 25,8 εκατ. ευρώ (31,79% του συνολικού μεριδίου)και ακολούθησαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί: Μega με 19,9 εκατ. ευρώ (24,60%), Star με 13,2 εκατ. ευρώ (16,33%), Alpha 10,9 εκατ. ευρώ (13,45%) κλπ.
Πηγή: ΑΠΕ