Τηλεφωνική γραμμή για την ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τις κατηγορίες δικαιούχων και τις προϋποθέσεις ένταξης στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) λειτουργεί στη ΔΕΗ.
Πρόκειται για τον αριθμό 210-9298000 (αστικής χρέωσης). Η γραμμή λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 7.00 π.μ. έως τις 10 μ.μ. και το Σάββατο από τις 7.00 π.μ. έως τις 3 μ.μ..
Οι σχετικές πληροφορίες παρέχονται επίσης και στην ιστοσελίδα της Επιχείρησης dei.gr .
Οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές, που θέλουν να υποβάλουν αίτηση, το μόνο που χρειάζεται να γνωρίζουν είναι:
1. Τα στοιχεία του λογαριασμού τους (Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής και Αύξοντα Αριθμό λογαριασμού).
2. Τα στοιχεία της αστυνομικής τους ταυτότητας και το ΑΦΜ τους (και του/της συζύγου εφόσον είναι έγγαμοι).
3. Πέραν των ανωτέρω στοιχείων, στην περίπτωση ασθενών που χρειάζονται κατ΄οίκον μηχανική υποστήριξη θα πρέπει να γνωστοποιούν-δηλώνουν, με βάση τις διατάξεις του Ν. 1599/1986, τον ΑΜΚΑ τους, τον ασφαλιστικό τους φορέα και τον αριθμό πρωτοκόλλου της βεβαίωσης με την οποία πιστοποιείται η ανάγκη της κατ΄οίκον χρήσης συσκευής μηχανικής υποστήριξης απαραίτητης για τη ζωή του ασθενούς από τον κρατικό ασφαλιστικό φορέα, στον οποίο υπάγονται οι δικαιούχοι.
Στην περίπτωση που κάποιος είναι ανασφάλιστος χρειάζεται η γνωστοποίηση στοιχείων αντίστοιχης βεβαίωσης από κρατικό νοσοκομείο. Διευκρινίζεται ότι οι βεβαιώσεις αυτές δεν προσκομίζονται στη ΔΕΗ αλλά παραμένουν στην κατοχή των δικαιούχων.