Την παραίτηση της βασίλισσας Ελισάβετ από το αξίωμα του αρχηγού του κράτους ζήτησε ο τζαμαϊκανός πρωθυπουργός Π. Τζ. Πάτερσον, ώστε μέχρι το 2007 η Τζαμάικα να γίνει δημοκρατία.
«Ήρθε η στιγμή να αποκτήσουμε έναν αρχηγό κράτους τον οποίο θα έχουμε επιλέξει εμείς», δήλωσε ο κ. Π. Τζ. Πάτερσον, εκφράζοντας πάντως και το σεβασμό του προς το πρόσωπο της βασίλισσας.
Ο τζαμαϊκανός πρωθυπουργός ελπίζει να έχει ολοκληρωθεί η αλλαγή πολιτεύματος –για την οποία θα χρειαστεί τροποποίηση του συντάγματος της χώρας- μέχρι το 2007.