WRC: Η Hyundai προετοιμάζεται για το 2014

Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013 14:56
UPD:06/04/2013 22:05

(Πηγή: www.hyundaipressoffice.co.uk)

A- A A+

Η νοτιοκορεατική εταιρεία όρισε ως επικεφαλής της ομάδας της τον Μισέλ Ναρντάν ενώ παράλληλα δημιούργησε μία νέα βάση μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ευρώπη.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, στην έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Hyundai ανακοίνωσε την επιστροφή της στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και παρουσίασε την έκδοση rally-ready που είναι βασισμένη στο νέο i20. Λίγο αργότερα ξεκίνησε να δοκιμάζει μία πρώτη έκδοση του νέου της «όπλου» στη Νότια Κορέα, προκειμένου να συγκεντρωθούν πληροφορίες και αναλύσεις αναφορικά με εξαρτήματα και την ανάρτηση του αυτοκινήτου ενώ ήδη έχουν προγραμματιστεί και άλλες δοκιμές μέσα στο 2013.

Η Ηyundai δημιούργησε μία θυγατρική εταιρεία στην Ευρώπη, η οποία θα «τρέχει» το πρόγραμμα του WRC. Τα αυτοκίνητα αναμένεται να κατασκευάζονται στις νέες εγκαταστάσεις που βρίσκονται στο Αλζενάου, στην Γερμανία, πολύ κοντά στην Φρανκφούρτη που είναι η ευρωπαϊκή έδρα της εταιρείας.

Τα ηνία σε όλη αυτή την πρωτοβουλία έχει αναλάβει ο Γάλλος Μισέλ Ναρντάν, ο οποίος από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 και έπειτα είχε διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε σημαντικές ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Την περίοδο 1999 – 2005 ήταν τεχνικός επικεφαλής της Peugeot Sport και από το 2006 κατείχε την ίδια θέση στην Suzuki World Rally Team μέχρι την αποχώρησή της.

«Είναι τιμή μου να έχω επιλεγεί από την Hyundai και να αποτελώ την αιχμή του δόρατος σε αυτή την συναρπαστική νέα είσοδο στο WRC. To πρότζεκτ βρίσκεται ακόμη στην αρχή του, αλλά τα πράγματα κινούνται πολύ γρήγορα και ανυπομονώ για την ανάπτυξη της ομάδας κατά την διάρκεια του έτους. Χρειάζεται να γίνουν πολλά και είμαστε πλήρως ενημερωμένοι για αυτό. Με τις ειδικές όμως εγκαταστάσεις στο Αλζενάου και έναν φιλόδοξο πυρήνα προσωπικού με υψηλά κίνητρα, έχουμε ήδη κάνει μεγάλη πρόοδο.

Εσκεμμένα χρησιμοποιούμε μία πρώτη έκδοση του i20 για να πραγματοποιήσουμε σημαντικές δοκιμές εξαρτημάτων και για να διασφαλίσουμε ότι έχουμε μάθει το μάθημά μας, πριν εισέλθουμε στο πρωτάθλημα. Αυτή η φάση θα συνεχιστεί κατά την διάρκεια του 2013, καθώς προετοιμαζόμαστε για την πρώτη πλήρη επιστροφή μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2014.

Υπάρχουν πολλές αποφάσεις που θα χρειαστεί να πάρουμε κατά την διάρκεια της χρονιάς, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στην επιλογή των οδηγών, αλλά αυτό απαιτεί χρόνο και την δέουσα προσοχή, επίσης. Ταυτόχρονα θα παρακολουθούμε πως θα εξελίσσεται η χρονιά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η Hyundai είναι ενθουσιασμένη που θα επιστρέψει, αλλά δεν θα γυρίσουμε μόνο για αγωνιστούμε, αλλά για να κερδίσουμε», τόνισε ο Μισέλ Ναρντάν.

H νοτιοκορεατική εταιρεία είχε εγκαταλείψει το μηχανοκίνητο αθλητισμό το 2003 και μακροπρόθεσμος στόχος της ήταν να δημιουργήσει μία in-house ομάδα WRC για την Ευρώπη, κάτι που ευοδώθηκε με το νέο i20 WRC.

Η εμπλοκή της με το άθλημα είχε ξεκινήσει το 1998, αρχικά στην κατηγορία F2 του Παγκοσμίου πρωταθλήματος. Το 1999 ανακοίνωσε πως την επόμενη χρονιά, το 2000, θα «ανέβει» στη «μεγάλη κατηγορία» του WRC με ένα πλήρως εξοπλισμένο αυτοκίνητο που βασίστηκε στο τρίθυρο Accent. Επειτα από τέσσερις αγωνιστές σεζόν, αποσύρθηκε από το θεσμό, με την προοπτική να επιστρέψει κάποια στιγμή. Στόχος που θα γίνει πραγματικότητα το 2014.

Η συμμετοχή της στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα έστω και από του χρόνου αποτελεί μία πολύ θετική εξέλιξη για το θεσμό, τη στιγμή μάλιστα που μία εταιρεία, όπως η Ford, με πολλά χρόνια παρουσίας στα ράλι, αποφάσισε να αποσύρει από εφέτος την εργοστασιακή της συμμετοχή.

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις