Στα μέσα Φεβρουαρίου θα ξεκινήσει σε όλες σχεδόν τις ευρωπαϊκές χώρες η καμπάνια προβολής της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού (Τύπος, αφίσες κ.λπ.), συνολικού προϋπολογισμού τριών δισ.δρχ. Λίγο νωρίτερα, στις 15 Ιανουαρίου, θα ξεκινήσει ανάλογη καμπάνια σε διεθνή τηλεοπτικά μέσα (CNN, Euronews, Eurosport κ.ά.), προϋπολογισμού 3,5 δισ.δρχ.
Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης σε συνέντευξη Τύπου, μετά από ευρεία σύσκεψη στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, στην οποία μετείχαν επίσης ο αρμόδιος υφυπουργός Ανάπτυξης Δ.Γεωργακόπουλος, ο γ.γ .Τουρισμού Δ. Γεωργαράκης, ο πρόεδρος του ΕΟΤ Γ.Πατέλης, ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Τουριστικών Ακινήτων Τ.Χωμενίδης κ.α.
Συνολικά για τη νέα τουριστική περίοδο θα διατεθούν διαφημιστικά κονδύλια περίπου 10,6 δισ. δρχ. περίπου, εκ των οποίων περίπου ένα δισ. δρχ. αφορά στην αγορά των ΗΠΑ, όπου όπως είπε και ο υπουργός, θα καταβληθεί ιδιαίτερη προσπάθεια να «κερδηθούν» πάλι οι Αμερικανοί τουρίστες, κάτι που παραδέχτηκε πως δεν είναι εύκολο. Ο κ.Τσοχατζόπουλος τόνισε ότι για αυτό χρειάζεται αναβάθμιση των διπλωματικών τουριστικών σχέσεων, σοβαρή επένδυση σε κονδύλια προβολής και συνεργασία με επαγγλεματίες των δημοσίων σχέσεων.
Εξάλλου, όπως δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, στις 22 Ιανουαρίου θα συγκληθεί εκ νέου το Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού, προκειμένου να θέσει τις νέες προτεραιότητες της ελληνικής τουριστικής πολιτικής, λαμβάνοντας υπόψη αφ'ενός τα νέα δεδομένα μετά το τρομοκρατικό χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου και αφ'ετέρου το γεγονός ότι, μετά και την εισαγωγή του ευρώ, η Ελλάδα κινείται πλέον πιο καθαρά σε μια ενιαία ευρωπαϊκή τουριστική αγορά.