Τις ανησυχίες τους για την αργοπορία έναρξης της διαφημιστικής καμπάνιας της Ελλάδας στο εξωτερικό, εξέφρασαν ο Συντονιστής της ΟΔΕ Παραγωγής και Εμπορίου Γ. Σαλαγκούδης και ο υπεύθυνος του Τομέα Τουρισμού Αν. Λιάσκος της Νέας Δημοκρατίας, με ερώτηση που κατέθεσαν στην Βουλή.
Οπως επισημαίνουν, τα μηνύματα από τους ξένους tours operators εμφανίζουν την Ελλάδα να παρουσιάζει μειωμένη ζήτηση ως τόπος προορισμού (που κυμαίνεται από 20% έως 35%), σε αντίθεση με την Τουρκία που φαίνεται να διατηρεί προβάδισμα. Επιπρόσθετα αναφέρουν ότι οι ανακατατάξεις που διαφαίνονται στις αεροπορικές εταιρείες και η δεινή θέση στην οποία έχει περιέλθει η Ολυμπιακή Αεροπορία εντείνουν τις ανησυχίες όσων ασχολούνται με τον τουρισμό.