Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρίστος Βερελής δεσμεύτηκε ότι ο προαστιακός στο τμήμα της διαδρομής ΣΚΑ(Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών) - Αεροδρόμιο με υποδομή ηλεκτροδότησης θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2004, και ότι παράλληλα θα κατασκευαστεί και το τμήμα Ρέντη - ΣΚΑ, αν και δεν αποτελεί ολυμπιακή υποχρέωση.
Εν τούτοις, άφησε ανοιχτό το θέμα του αν θα είναι πετρελαιοκίνητος ο προαστιακός, καθώς όπως δήλωσε «η ανάθεση του τροχαίου υλικού έγινε πριν από δυο χρόνια, αλλά οι ξένες κοινοπραξίες μαζί με τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά -που βρίσκονται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης- καθυστερούν. Για το λόγο αυτό το υπουργείο Μεταφορών έχει λάβει πρόνοια σε περίπτωση μη έγκαιρης παράδοσης του υλικού πριν από το Φλεβάρη του 2004 και σχετικά έχει ενημερώσει τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή και τη ΝΔ».
Αναφορικά με την τοποθέτηση των βουλευτών της ΝΔ ότι «ο αρμόδιος κοινοτικός επίτροπος κ. Μπαρνιέ διαπιστώνει κακοδιαχείριση πόρων, καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων, υπερβάσεις προϋπολογισμών κλπ., με αποτέλεσμα να τίθεται σε άμεσο κίνδυνο η συνέχιση της χρηματοδότησης των έργων», ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών δήλωσε ότι η επιστολή Μπαρνιέ στην οποία αναφέρεται η ΝΔ είναι παλαιότερη και αφορά τρία έργα των οποίων η μελέτη εκπονήθηκε το 1990 και δημοπρατήθηκαν το 1994 - 1995 και στα οποία πράγματι διαπιστώθηκαν λάθη στην κοστολόγηση και στους χρόνους εκτέλεσής τους.
Εν τούτοις επεσήμανε ότι με την τελευταία επιστολή του ο Επίτροπος (10.12.2001) ταυτίζεται με τις απόψεις του υπουργείου σε όλους τους βασικούς άξονες.
Ειδικότερα, ανέφερε ότι η γραμμή Πελοποννήσου - Θριάσιου -Κορίνθου θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2004, για την ηλεκτροκίνητη διεξάγονται διαβουλεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ οι σήραγγες των Τεμπών - Πλαταμώνα θα ολοκληρωθούν με καθυστέρηση εξαιτίας του ότι «πρόκειται για ένα κολοσιαίο έργο 85 χιλιομέτρων, που αποτελεί το μαύρο κουτί διεθνώς στις κατασκευές εξαιτίας των πολλών αστάθμητων παραγόντων».