Ο Γάλλος οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την έκτη του νίκη στο ράλι Μόντε Κάρλο του πρώτου αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι που φέτος επέστρεψε στο καλεντάρι μετά το 2009.
Ο Λεμπ, μετά την εγκατέλειψη του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, την πρώτη ημέρα του αγώνα, δεν είχε αντίπαλο και έδειχνε από πολύ νωρίς ότι θα είναι ο νικητής του αγώνα. Μετά την επικράτησή του και στην Power Stage έφυγε από την κοσμοπολίτικη πόλη με τη μέγιστη συγκομιδή βαθμών που είναι 28.
Για τη δεύτερη θέση πάλαιψαν οι Ντάνι Σορντό, Πέτερ Σόλμπεργκ αρχικά και τελευταία και ο Μίκο Χίρβονεν. Τελικός νικητής ήταν ο Ισπανός οδηγός του Mini WRC, αν και ταλαιπωρήθηκε την πρώτη ημέρα αφού κατέστρεψε την ανάρτηση του αυτοκινήτου στη δεύτερη ειδική διαδρομή. Στη συνέχεια όμως ήταν εντυπωσιακός, κατακτώντας μια πολύτιμη θέση για εκείνον και την ομάδά του.
Ο Πέτερ Σόλπμεργκ ήταν ενθουσιαμένος με την παρουσία του στο πόντιουμ από τον πρώτο κιόλας αγώνα του με την Ford. Ο Νορβηγός διέσωσε την υπόληψη της νέας του ομάδας κερδίζοντας πολύτιμους βαθμούς, μετά την εγκατάλειψη του Λάτβαλα. Παρά την επιτυχία του τιμωρήθηκε με 1.400 ευρώ πρόστιμο, επίπληξη και αποκλεισμό με αναστολή από το ράλι Σουηδίας, επόμενο αγώνα του WRC. Αιτία ήταν η παραβίαση του ορίου ταχύτητας των 50 χλμ. σε ασφάλτινη απλή διαδρομή χθες το βράδυ. Ο Νορβηγός πιάστηκε να τρέχει με 106 χ.α.ω. μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής ειδικής διαδρομής. Στην απολογία του υποστήριξε ότι αύξησε την ταχύτητά του για να περάσει ένα προπορευόμενο όχημα που πήγαινε αργά, περνώντας τη διπλή διαχωριστική γραμμή και στη συνέχεια μείωσε ταχύτητα άμεσα.
Οι αγωνοδίκες όμως αποφάσισαν να τον τιμωρήσουν με ποινή αποκλεισμού με αναστολή. Κάτι που σημαίνει ότι αν στους επόμενους έξι αγώνες του πρωταθλήματος βρεθεί να ξεπερνάει το όριο ταχύτητας 50% ή περισσότερο, τότε αυτομάτως θα αποβληθεί από το ράλι Σουηδίας.
Στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, πίσω τον Σόλμπεργκ, τερμάτισε ο Μίκο Χίρβονεν. Ο Φινλανδός οδηγός ξεκίνησε μουδιασμένα με το Citroen DS3 WRC, αλλά τις δύο τελευταίες ημέρες του αγώνα βρήκε ρυθμό και πάλαιψε για μία θέση στο πόντιουμ, κάτι που τελικά δεν κατάφερε.
Ευχάριστη έκπληξη ήταν ο Εβγκένι Νόβικοφ. Ο Ρώσος κατετάγη πέμπτος, επίδοση που ήταν η καλύτερη στην ομάδα της M-Sport Stobart, φεύγοντας μάλιστα και με έναν επιπλέον βαθμό χάρη στην τρίτη θέση στην Power stage.
Πίσω του βρέθηκε ο Φρανσουά Ντελεκούρ, αποδεικνύοντας ότι παρά την πολυετή αποχή του από το WRC, δεν έχει ξεχάσει τίποτα. Ο Γάλλος μάλιστα στην Power stage άφησε τον συνοδηγό του, Ντομινίκ Σαβινιόνι, να οδηγήσει, καθώς ήταν ο τελευταίος αγώνας στον οποίο συμμετείχε.
Ακολούθησαν οι Πιέρ Καμπανά (Mini WRC), Οτ Τανάκ (M-Sport Stobart Ford Fiesta WRC), Μάρτιν Πρόκοπ (Ford Fiesta WRC) και Αρμίντο Αραούχο (Mini WRC). Οι δύο τελευταίοι έδωσαν σκληρή μάχη μεταξύ τους.
Επόμενος αγώνας το ράλι Σουηδίας στις 9-12 Φεβρουαρίου.