Και οι δώδεκα αναβάτες όλων των ομάδων μαζί με εκείνους των CRT μοτοσικλετών δοκιμάζουν τις νέες μεγαλύτερου κυβισμού (1.000 κ.εκ.) μηχανές, συλλέγοντας πολύτιμες πληροφορίες.
Το… αίμα του πίσω πήρε μετά το τέλος της σημερινής ημέρας ο Κέισι Στόνερ καθώς μία περίπου ώρα πριν το τέλος των δοκιμών κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο (2:0.895 λεπτά). Με αυτή του την επίδοση ξεπέρασε κατά 0,157 δευτ. τον Μπεν Σπις με την YZR M1, ο οποίος μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν ο ταχύτερος.
Μέχρι τα μισά της σημερινής διαδικασίας ο Στόνερ είχε σημειώσει τον τρίτο καλύτερο χρόνο πίσω από τις δύο Yamaha των Σπις και Λορένθο, αντίστοιχα. Στη συνέχεια, όμως βρήκε ρυθμό και με τις κατάλληλες ρυθμίσεις στη νέα RC213V πέρασε μπροστά. Στην ουσία ο Αυστραλός αναβάτης κέρδισε το χαμένο έδαφος από την χθεσινή του απουσία καθώς ένα μυϊκό τράβηγμα στην πλάτη δεν του επέστρεψε να αγωνιστεί.
Όπως χθες έτσι και σήμερα οι Yamaha έδειξαν πολύ ανταγωνιστικές με τους Σπις και Λορένθο να έχουν περίπου εφάμιλλους χρόνους. Ο Αμερικανός αναβάτης μπήκε πιο δυναμικά τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών, αλλά και ο Ισπανός που υπερίσχυσε χθες ήταν πίσω τους μόλις 0,012 δευτ.
Μετά από 35 γύρους ο Ντάνι Πεντόζα με την έτερη εργοστασιακή RC213V βελτίωσε τους χρόνους του (2:1.508) . Ο Καλ Κρούτσλοου συνεχίζει τις πολύ καλές εμφανίσεις του με τη «δορυφορική» ομάδα της Yamaha (Tech 3). Ο Βρετανός ήταν 0,656 δευτ. ταχύτερος σε σχέση με χθες, γεγονός που τον έφερε στην πέμπτη θέση.
Πίσω του ο Χέκτορ Μπαρμπερά, ο οποίος έτρεξε τους περισσότερους γύρους σήμερα στην πίστα της Σεπάνγκ. Ο Ισπανός χθες δαπάνησε χρόνο για να μάθει τη νέα του Ducati και σήμερα προσπάθησε να πετύχει έναν καλό χρόνο.
Η Ducati με τη νέα Desmocedici GP12 αποφάσισε σήμερα να εστιάσει την προσοχή της στη δοκιμή νέων εξαρτημάτων για αυτό και ο Βαλεντίνο Ρόσι έμεινε σχετικά πίσω από τον ανταγωνισμό, όντας έβδομος με τον Νίκι Χέιντεν να είναι δέκατος. Ο τελευταίος αποφάσισε να αποσυρθεί νωρίτερα από τη λήξη της σημερινής διαδικασίας για να ξεκουράσει τον πονεμένο του ώμο.
Ο Αλβάρο Μπαουτίστα σημείωσε τον όγδοο καλύτερο χρόνο (2:1.933), μένοντας για αρκετούς γύρους μέσα στην πίστα (46), σε μια προσπάθεια να συνηθίσει τη νέα Honda της Gresini.
Πίσω του ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο που αν και τραυματισμένος συμμετέχει κανονικά στις δοκιμές με τη νέα του ομάδα (Yamaha Tech 3).
Ακολούθησε ο νεοφερμένος στα MotoGP και περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής της Moto2, Στέφαν Μπράντλ με τη Honda της LCR.
Όπως και χθες έτσι και σήμερα, σε ό,τι αφορά στις CRT μοτοσικλέτες, ο Κόλιν Εντουαρτς με την Suter-BMW της Forward Racing ήταν ταχύτερος. Ο χρόνος του όμως (2:5.603) απείχε κατά πολύ από εκείνον του πρωτοπόρο Στόνερ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Κέισι Στόνερr 2:00.895 29 γύροι
2. Μπεν Σπις 2:01.052 +0.157 +0.157 37 γύροι
3. Χόρχε Λορένθο 2:01.068 +0.016 +0.173 40 γύροι
4. Ντάνι Πεντρόζα 2:01.508 +0.440 +0.613 35 γύροι
5. Καλ Κρούτσλοου 2:01.565 +0.057 +0.670 42 γύροι
6. Χέκτορ Μπαρμπερά 2:01.788 +0.223 +0.893 50 γύροι
7. Βαλεντίνο Ρόσι 2:01.886 +0.098 +0.991 44 γύροι
8. Aλβάρο Μπαουτίστα 2:01.933 +0.047 +1.038 46 γύροι
9. Aντρέα Ντοβιτσιόζο 2:02.160 +0.227 +1.265 42 γύροι
10. Nίκι Χέιντεν 2:02.354 +0.194 +1.459 41 γύροι
11. Στέφαν Μπραντλ 2:02.414 +0.060 +1.519 41 γύροι
12. Kάρελ Αμπραχαμ 2:02.598 +0.184 +1.703 66 γύροι
13. Kατσουγιούκι Nακασούγκα 2:02.941 +0.343 +2.046 40 γύροι
14. Φράνκο Μπαταΐνι 2:04.311 +1.370 +3.416 38 γύροι
15. Κόλιν Εντουαρτς 2:05.603 +1.292 +4.708 37 γύροι
16. Iβάν Σίλβα 2:10.297 +4.694 +9.402 16 γύροι
17. Τζόρντι Τόρες 2:11.893 +1.596 +10.998 2 γύροι
18. Ρομπερτίνο Πιέτρι 2:12.546 +0.653 +11.651 5 γύροι