Η παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2011 είδε τον Κέισι Στόνερ να επιστρέφει δριμύτερος στην ενεργό δράση, μετά την χθεσινή του ατυχία, και να πετυχαίνει τον ταχύτερο χρόνο.
Παράλληλα, ο Ντάνι Πεντρόζα κατάφερε να βελτιώσει την απόδοσή του τόσο σε σχέση με χθες, όσο και σε σχέση με το πρώτο μέρος της σημερινής ημέρας. Ετσι, ο Ισπανός τερμάτισε τέταρτος πίσω από τις Yamaha των Μπεν Σπις και Χόρχε Λορένθο.
Τη σημερινή ημέρα η Honda την αφιέρωσε σε δοκιμές που είχαν να κάνουν με ρυθμίσεις στο στήσιμο της νέας RC213V, στο πλαίσιο, στα φρένα και στη μείωση των συνεχών αναπηδήσεων (chatter). Παράλληλα, δοκίμασε τα νέα ελαστικά της Bridgestone και ιδίως εκείνα με τη σκληρή γόμα. Τα πρώτα συμπεράσματα όπως φαίνεται και από τις δηλώσεις των αναβατών της, ήταν θετικά.
«Ηταν πολύ όμορφα που ήμουν σε θέση να οδηγήσω σήμερα και όλα πήγαν αρκετά καλά, αν και θα ήθελα να είχα κάνει ακόμη περισσότερους γύρους. Ξοδέψαμε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας πάνω στο νέο πλαίσιο, συγκρίνοντάς το βήμα-βήμα με αυτό που είχαμε στη Βαλένθια και βρήκαμε μια πολύ καλή κατεύθυνση του προς τα πού θέλουμε να πάμε. Ως συνήθως θα ήταν ιδανικό αν μπορούσαμε να πάρουμε μερικά στοιχεία από το ένα πλαίσιο και μερικά από το άλλο, αλλά τουλάχιστον βρήκαμε την κατεύθυνση την οποία θέλουμε να ακολουθήσουμε. Το απόγευμα χρησιμοποιήσαμε το σκληρό ελαστικό μπροστά, αλλά ανακαλύψαμε περισσότερες συνεχείς αναπηδήσεις (chatter) με αυτό, επομένως θα πρέπει να δουλέψουμε πάνω αυτό. Υπάρχει ακόμη χώρος για βελτίωση. Δεν είχαμε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε τα νέα ελαστικά που έφερε εδώ η Bridgestone. Θα το κάνουμε αύριο και θα συνεχίσουμε από εκεί και πέρα», δήλωσε ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2011, Κέισι Στόνερ.
Ο Ντάνι Πεντρόζα θεώρησε ότι αυτό που έχει σημασία τώρα είναι οι δοκιμές κάτι που αυτομάτως σημαίνει ότι ίσως χρειαστεί να περάσει ένας αναβάτης αρκετό χρόνο μέσα στο γκαράζ.
«Σήμερα ξεκινήσαμε να δουλεύουμε καλά. Οι συνθήκες στην πίστα ήταν καλύτερες από χθες και πιο ζεστές. Ασχοληθήκαμε με το στήσιμο της μοτοσικλέτας, εστιάζοντας κυρίως στο φρενάρισμα και τη μείωση των συνεχών αναπηδήσεων για να βελτιωθεί η σταθερότητα στην είσοδο των στροφών, αυτός ήταν ο κύριος στόχος μας. Κάναμε κάποιες συγκρίσεις μεταξύ των δύο πλαισίων και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τη μοτοσικλέτα και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε πριν καταλήξουμε στην τελική επιλογή. Εχουμε ακόμη μία ημέρα, επομένως θα δοκιμάσουμε άλλα πράγματα με τους κραδασμούς -αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει- και επίσης τις διαφορετικές πιέσεις στα ελαστικά. Θα δούμε. Δεν έκανα αρκετούς γύρους σήμερα, αλλά τώρα είναι η στιγμή για όσο το δυνατόν περισσότερες δοκιμές και αυτό πολλές φορές σημαίνει ότι είσαι υποχρεωμένος να δαπανήσεις περισσότερη ώρα μέσα στο γκαράζ. Είναι φυσικό. Τα νέα ελαστικά της Bridgestone είναι οκ. Δοκίμασα ένα πίσω σκληρό, αλλά δεν είχα καλή πρόσφυση. Τα μαλακά όμως δούλευαν καλύτερα», δήλωσε ο Ντάνι Πεντρόζα.
Αύριο είναι η τρίτη και τελευταία ημέρα των πρώτων επίσημων δοκιμών των ομάδων στην πίστα της σεπάνγκ, στη Μαλαισία.