Η απόλυτη κυρίαρχος του 2011 είδε σήμερα τον Κέισι Στόνερ να κατεβάζει τον χρόνο του κάτω από τα δύο λεπτά, σημειώνοντας ρεκόρ και να υπερισχύει παράλληλα των αντιπάλων του.
Αλλά και ο Ντάνι Πεντρόζα ανέβασε ρυθμό πετυχαίνοντας την τρίτη καλύτερη επίδοση της σημερινής, τρίτης και τελευταίας ημέρας.
Η Ιαπωνική ομάδα δοκίμασε αρκετές ιδέες πάνω στη νέα RC213V. O Στόνερ ασχολήθηκε με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και τα νέα ελαστικά της Bridgestone ενώ ο Ισπανός teammate του επικεντρώθηκε στα φρένα και στα ηλεκτρονικά.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2011 φεύγει από την Μαλαισία με θετικά συναισθήματα καθώς και τις δύο ημέρες είδε τον εαυτό του να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης και να είναι ο ταχύτερος.
«Σε γενικές απόψεις ήταν ένα θετικό τεστ, δυστυχώς καταφέραμε να τρέξουμε τις δύο από τις τρεις ημέρες, αλλά ο καιρός ήταν καλός και έτσι ήμασταν σε θέση να κάνουμε αυτά που είχαμε προγραμματίσει. Η ημέρα που έχασα δεν μας επηρέασε τόσο πολύ και καταφέραμε να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα δοκιμών που είχαμε. Για αν είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι οι συνθήκες στην πίστα την πρώτη ημέρα δεν ήταν έτσι κι αλλιώς τόσο καλές και σε ότι αφορά στους χρόνους δεν ήμασταν γρήγοροι», τόνισε ο Κέισι Στόνερ αποκαλύπτοντας ότι ακόμη τον ταλαιπωρεί η πλάτη του από το τράβηγμα της πρώτης ημέρας. «Δεν αισθάνομαι εντελώς καλά με την πλάτη μου, αλλά η μοτοσικλέτα είναι οκ. Κάναμε πρόοδο στο να μειώσουμε λίγο περισσότερο το chatter (συνεχείς αναπηδήσεις) και δοκιμάσαμε μερικά εντελώς νέα πράγματα, μερικές μικρές ρυθμίσεις στην ανάρτηση που δεν είχαμε ξαναδοκιμάσει στο παρελθόν, μαζί με κάποια άλλα σημεία.
Στη συλλογή σημαντικών πληροφοριών για τη συνέχεια των δοκιμών αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο Ντάνι Πεντρόζα.
Μέχρι στιγμής όλα ήταν πολύ θετικά και απλά θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τι έχουμε να κάνουμε στις επόμενες δοκιμές με την ελπίδα ότι θα μπορέσουμε να κάνουμε μερικές μικρές ακόμα βελτιώσεις. Προς το παρόν ανυπομονώ να επιστρέψω στο σπίτι μου στην Ελβετία, να δω την Αντριάνα και να περιμένω τον ερχομό του παιδιού μας!», δήλωσε ο Κέισι Στόνερ.
Ο Ντάνι Πεντρόζα στάθηκε περισσότερο στη σωματική κόπωση που προκαλείται στον αναβάτη από τις νέες μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσικλέτες.
«Οι τρεις ημέρες δοκιμών εδώ στη Μαλαισία ήταν πολύ κουραστικές. Το πρωΐ που ξύπνησα ήμουν πολύ πιασμένος και σφιγμένος, αλλά όταν ξεκίνησα να τρέχω ένιωσα λίγο καλύτερα. Όπως και να έχει αξίζει να κάνει ένα πλήρες τεστ της μοτοσικλέτας, στο πλαίσιο, τα ελαστικά και γενικά στο σύνολο ήταν το μεγαλύτερο τεστ που είχαμε κάνει σε αυτή τη μοτοσικλέτα. Πλέον έχουμε πολλά στοιχεία να αναλύσουμε και να ξεκινήσουμε να ετοιμάζουμε τα σημεία εκείνα που θέλουμε για τις δεύτερες δοκιμές.
Όπως είπα και χθες, κείνο που χρειάζεται βελτίωση είναι το φρενάρισμα ενώ παράλληλα δουλεύουμε πάνω στα ηλεκτρονικά για να μπορέσουμε να βελτιώσουμε τη διαχείριση της ισχύος και το επίπεδο πρόσφυσης. Το chatter εξακολουθεί να υπάρχει. Γνωρίζω ότι είναι να σημείο που είναι δύσκολο να εκλείψει, είμαι όμως σίγουρος ότι η Honda δουλεύει σκληρά πάνω σε αυτό το σημείο.
Γενικά ήταν ένα θετικό τεστ για εμάς και θα επιστρέψουμε εδώ σε τρεις εβδομάδες με νέες ιδέες. Σωματικά η μοτοσικλέτα είναι πιο απαιτητική, καθώς νιώθεις τη δύναμη στην επιτάχυνση, την ταχύτητα στο δυνατό φρενάρισμα και το επιπλέον βάρος. Σωματικά θα δουλέψω αρκετά σκληρά για να προετοιμαστώ εν όψει των δεύτερων δοκιμών», υποστήριξε ο Ντάνι Πεντρόζα.