Οι αναβάτες εκμεταλλεύτηκαν τις καλές καιρικές συνθήκες για να συνεχίσουν τα τεστ πάνω στις νέες μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσικλέτες, της κατηγορίας σχεδόν μέχρι το μέσον ης ημέρας. Τότε ο καιρός τους χάλασε τα σχέδια αφού μια ξαφνική βροχή διέκοψε οποιαδήποτε δράση υπήρχε μέσα στην πίστα.
Μετά τη δυνατή βροχή μερικοί αναβάτες (όπως οι Ρόσι και Ντοβιντσιόζο)αποφάσισαν να δοκιμάσουν τα βρόχινα ελαστικά. Αν και ο ουρανός καθάρισε λίγο μετά τις τέσσερις το απόγευμα (τοπική ώρα) κάποιες ομάδες επέλεξαν να μην ξαναβγούν στην πίστα και να συνεχίσουν την προσπάθεια τους αύριο.
Ετσι, την... καρό σημαία της πρώτης ημέρας στις δοκιμές παίρνει ο Κέισι Στόνερ, ο οποίος με τη νέα RC213V ήταν ο ταχύτερος όλων (2:01.761), αφήνοντας στην ουσία τα πράγματα από εκεί που τα είχε αφήσει στις δοκιμές του προηγούμενου μήνα. Ο Αυστραλός αναβάτης που σημείωσε την καλύτερη του επίδοση στον όγδοο από τους μόλις 16 γύρους που έτρεξε, φαίνεται ότι έχει επηρεαστεί άκρως θετικά από την γέννηση της κόρης του πριν από μερικές ημέρες!
Σχεδόν τρία δέκατα πίσω του τερμάτισε ο ομόσταυλός του Ντάνι Πεντρόζα, δίνοντας στην εργοστασιακή ομάδα της Honda τις δύο πρώτες θέσεις. Ακολούθησε με επτά δέκατά διαφορά ο Χόρχε Λορένθο δοκιμάζοντας διαφορετικές ρυθμίσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων της νέας YZR-M1. Με την ίδια στρατηγική κινήθηκε και ο έτερος αναβάτης της Yamaha, Μπεν Σπις, τερματίζοντας μόλις τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον teammate του. Τον… χορό των χρόνων στα 2:02 ολοκληρώνει ο Αλβάρο Μπαουτίστα με την «δορυφορική» ομάδα της Honda, (San Carlo Honda Gresini), τερματίζοντας πέμπτος. Ο Ισπανός δείχνει να εξοικειώνεται σιγά-σιγά με τη νέα του μοτοσικλέτα.
Τρία δέκατα πίσω από τον Μπαουτίστα έμεινε ο Νίκι Χέιντεν σημειώνοντας παράλληλα την καλύτερη επίδοση της ημέρας για την ομάδα της Ducati. Ο Αμερικανός που εξακολουθεί να αναρρώνει από τον τραυματισμό του στον ώμο και το πρόσφατο χειρουργείο, εστίασε σε ρυθμίσεις πάνω στα ηλεκτρονικά της νέας Ducati, συνεχίζοντας την προσπάθεια της Ιταλικής ομάδας για συνεχείς βελτιώσεις πάνω στη η GP12 ώστε να είναι άκρως ανταγωνιστική αυτή την χρονιά. Ο Χέιντεν ήταν από τους… πιο αποδοτικούς μέσα στην πίστα καθώς συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους (55).
Ο Βαλεντίνο Ρόσι με την έτερη Ducati έμεινε λίγο πιο πίσω σε χρόνους (2:03.213), πέφτοντας στην όγδοη θέση.
Αανμέσά τους ο Καλ Κρούτσλοου με την «δορυφορική» ομάδα της Yamaha (Tech 3) με τον βρετανό να είναι από τους πιο εργατικούς σήμερα στην Σεπάνγκ.
Ο Χέκτορ Μπαρμπερά τερμάτισε ένατος και αναλώθηκε με το να βρει τις σωστές ρυθμίσεις στην Ducati της Pramac αλλά σε δοκιμές πάνω στη νέα λυχνία ένδειξης φρεναρίσματος που απαιτείται στη μοτοσικλέτα σε συνθήκες βροχής.
Ο «ρούκι» της «μεγάλης» κατηγορίας, αλλά περυσινός πρωταθλητής της Moto 2, Στέφαν Μπραντλ με τη Honda της LCR ήταν δέκατος, αφήνοντας πίσω του τον τραυματία Αντρέα Ντοβιτσιόζο με την Yamaha της Τech 3 που εξακολουθεί να ταλαιπωρείται.
Για μια ακόμη φορά ο Κόλιν Εντουαρτς πρώτευσε στις CRT μοτοσικλέτες όντας ωστόσο δωδέκατος στην γενική κατάταξη και 3,749 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρωτοπόρο Στόνερ.
Μεγάλος άτυχος της ημέρας ο Κάρελ Αμπραχαμ, ο οποίος εγκατέλειψε την προσπάθειά του και δεν τρέξει καθόλου και τις τρεις ημέρες των δοκιμών. Ο Τσέχος αναβάτης μετά από μόλις πέντε γύρους με την Ducati της AB Cardion στάματησε καθώς ταλαιπωρείται από τον τραυματισμό του στην δεξιά πλευρά της ωμοπλάτης που αποκόμισε από τις ιδιωτικές δοκιμές στη Χερέθ πριν μερικές ημέρες. Ακόμη και τα παυσίπονα που πήρε λίγο πριν σημερινή διαδικασία δεν τον βοήθησαν καθόλου.
«Πονάω πάρα πολύ. Εχω ένα ράγισμα στην δεξιά ωμοπλάτη, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι μόνο αυτό το πρόβλημα. Οι μύες σε αυτή την περιοχή έχουν πρηστεί πάρα πολύ», δήλωσε ο Τσέχος αναβάτης.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Κέισι Στόνερ Honda 2:01.761
2. Ντάνι Πεντρόζα Honda 2:02.005 + 0.244
3. Χόρχε Λορένθο Yamaha 2:02.436 + 0.675
4. Μπεν Σπις Yamaha 2:02.819 + 1.058
5. Aλβάρο Μπαουτίστα Gresini Honda 2:02.959 + 1.198
6. Nίκι Χέιντεν Ducati 2:03.132 + 1.371
7. Καλ Κρούτσλοου Tech 3 Yamaha 2:03.213 + 1.452
8. Βαλεντίνο Ρόσι Ducati 2:03.245 + 1.484
9. Χέκτορ Μπαρμπερά Pramac Ducati 2:03.612 + 1.851
10. Στέφαν Μπραντλ LCR Honda 2:03.820 + 2.059
11. Aντρεά Ντοβιντσιόζο Tech 3 Yamaha 2:03.830 + 2.069
12. Κόλιν Εντουαρτς Forward Suter-BMW 2:05.510 + 3.749
13. Φράνκο Μπαταΐνι Cardion Ducati 2:05.563 + 3.802
14. Iβάν Σίλβα Avintia FTR-Kawasaki 2:08.109 + 6.348
15. Γιόνι Χερνάντεζ Avintia FTR-Kawasaki 2:08.767 + 7.006