WRC: Τρίτη φετινή νίκη για Λεμπ

Δευτέρα, 30 Απριλίου 2012 01:29

A- A A+

Την έβδομη συνεχόμενη νίκη του στην Αργεντινή και 70ή στην καριέρα στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι πέτυχε ο Σεμπάστιαν Λεμπ. Ο 36χρονος οδηγός της Citroen ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για τρίτη φορά εφέτος μετά το Μόντε Κάρλο και το Μεξικό. Ετσι έρχεται πλέον στο απαιτητικό Ακρόπολις έχοντας αέρα 18 βαθμών από τον δεύτερο στην γενική κατάταξη Σόλμπεργκ, αφού έχει φτάσει του 91 έναντι 73 του Νορβηγού.

Ο Γάλλος οκτώ φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να βγει αλώβητος από 502,73 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών του αγώνα στην Αργεντινή και να έχει έναν σχετικά ήρεμο αγώνα, ιδίως μετά την εγκατάλειψη του Σόλμπεργκ. Σε αυτό βέβαια συνέβαλε και το γεγονός ότι ο Χίρβονεν που μέχρι χθες το πρωΐ τον κυνηγούσε προσπαθώντας να πάρει εκείνος τη νίκη, έλαβε εντολή από την ομάδα να παραμείνει στη δεύτερη θέση για να διασφαλίσει το πρώτο φετινό 1-2 για την Citroen.

Ετσι ο Λεμπ σήμερα θέλησε να κινηθεί συντηρητικά, χωρίς λάθη και να διατηρήσει τη πρώτη θέση. «Μία ακόμη νίκη εδώ στην Αργεντινή, είναι απίθανο αυτό για εμένα και ιδίως μετά την Πορτογαλία ήταν πολύ σημαντικό και για την ομάδα να αντιδράσει έτσι. Ηταν ένας εξαιρετικός αγώνας με Μίκο να τερματίζει δεύτερος», δήλωσε μετά το τέλος του ράλι ο Σεμπάστιαν Λεμπ.

Την ίδια άποψη για τον αγώνα είχε και ο teammate του, Μίκο Χίρβονεν ο οποίος, όπως δήλωσε, λάτρεψε τις μεγάλες ειδικές διαδρομές.

Πέραν όμως από τις δύο πρώτες θέσεις της Citroen, η τελευταία στο βάθρο των νικητών είχε πολύ ενδιαφέρον. Ενώ όλοι περίμεναν ότι ο Ντάνι Σορντό θα σώσει την παρτίδα για την Ford και θα τερματίσει τρίτος τελικά δεν επιβεβαιώθηκαν. Ο Ισπανός ήταν πολύ άτυχος αφού στην Power Stage και λίγο πριν το τέλος της το Fiesta WRC παρουσίασε προβλήματα και παρέδωσε το πνεύμα, μένοντας στην άκρη. Ετσι, εξανεμίστηκαν οι όποιες ελπίδες του Σορντό και της Ford για μια θέση στο βάθρο των νικητών.

Μετά από αυτό. η τρίτη θέση στον αγώνα ήρθε ανέλπιστα στα χέρια του Μαντς Οστμπεργκ που κέρδισε πολύτιμους βαθμούς και εξακολουθεί να βρίσκεται κοντά στους πρωτοπόρους της γενικής κατάταξης. Ηδη, απέχει μόλις δύο από τον τρίτο Χίρβονεν.

Η εγκατάλειψη του Σορντό αλλά και του Αλ Ατίγια νωρίτερα χάρισαν στον Μάρτιν Πρόκοπ την καλύτερη θέση στην καριέρα του που παράλληλα είναι και η υψηλότερη για την ομάδα της DMACK.

Ο Τιερί Νουβίλ τερμάτισε τον αγώνα πέμπτος με τον Σεμπαστιέν Οζιέ να τον ακολουθεί με την Skoda Fabia για λογαριασμό της VW Motorsport. Ο Γάλλος έδωσε σκληρό αγώνα με τον teammate του Αντρέας Μίκελσεν, αλλά η προσπάθεια του δεύτερου έληξε άδοξα στην 15η ειδική διαδρομή όταν εγκατέλειψε από σπασμένη εμπρός δεξιά ανάρτηση.

Ο Πέτερ Σόλμπεργκ προσπάθησε να φύγει από την Αργεντινή με τις λιγότερες δυνατές απώλειες μετά την εγκατάλειψη της Παρασκευής. Ετσι ξαναμπήκε στον αγώνα, έτρεξε, πάλεψε, ήταν ταχύτατος και κέρδισε ειδικές αλλά και την Power Stage. Χάρη σε αυτή την προσπάθειά του τερμάτισε έβδομος ενώ από την Power stage πήρε τρεις πολύτιμους βαθμούς.

Αντίστοιχη φιλοσοφία με τον Νορβηγό είχε και ο Εβγκένι Νόβικοφ που ήταν όγδοος. Ο Ρώσος εγκατέλειψε νωρίς τον αγώνα αν και βρισκόταν μέσα στις πρώτες επτά θέσεις. Στη συνέχεια προσπάθησε να καλύψει το χαμένο έδαφος.

Το ίδιο επιχείρησε και ο Νάσερ Αλ-Ατίγια που ήταν τελικά ένατος ενώ πήρε κι έναν επιπλέον πολύτιμο βαθμό από την τρίτη θέση στην Power Stage. Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Οτ Τανάκ.

Το επόμενο ραντεβού των ομάδων δόθηκε επί ελληνικού εδάφους στο δύσκολο και απαιτητικό Ράλι Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στις 24-27 Μαΐου. Καλό θα ήταν να το παρακολουθήσουν ακόμη περισσότεροι από όσους το είδαν πέρυσι, ακολουθώντας ωστόσο τους κανόνες ασφαλείας. Γιατί το Ράλι Ακρόπολις είναι ένας απο τους καλύτερους τρόπους προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις