Τέταρτη ημέρα
Η πρώτη νυχτερινή επαφή με το Κολοράντο για όλους ήταν υπό βροχή. Τα πληρώματα έφτασαν αργά το βράδυ στο Ντένβερ μέσα από μία διαδρομή με απέραντες ευθείες και μερικά σπίτια εδώ κι εκεί, έτσι για να σπάνε τη μονοτονία.
Παρά την βραδινή μπόρα ο καιρός ήταν σύμμαχός τους το επόμενο πρωΐ, κάνοντας τους το χατίρι. Η πίστα High Plains βρίσκεται 60 μίλια ανατολικά του Ντένβερ μέσα σε μία αγροτική περιοχή όπου κυριαρχεί η παντελής έλλειψη δέντρων. Το High Plains είναι σχετικά καινούριο αφού κατασκευάστηκε πριν από τέσσερα χρόνια και συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στο πρόγραμμα του αγώνα. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της είναι οι «τυφλές» γωνίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την διάρκεια της δοκιμασία αρκετά αυτοκίνητα παρουσίασαν δείγματα φθοράς με τα πληρώματα να προβαίνουν τις απαραίτητες επισκευές. Κάτι που είναι λογικό καθώς ήδη έχουν διανύσει 2000 μίλια και συνεχίζουν τον αγώνα.
Η ομάδα «Team Τheogon» διασκέδασε την πρώτη της επαφή με τη συγκεκριμένη πίστα, όπως άλλωστε και οι περισσότεροι διαγωνιζόμενοι. Και στις δύο της απόπειρες σημείωσε καλό χρόνο τερματίζοντας 59η το πρωΐ και 62η, αντίστοιχα, το απόγευμα.
Μετά την δοκιμασία στο High Plains Raceway οι αγωνιζόμενοι ξεκινούν το ταξίδι δρόμου για την επόμενη πίστα. Ετσι εγκαταλείπουν το Κολοράντο και διασχίζουν τη Νεμπράσκα για να φτάσουν στο Grand Island όπου την επόμενη ημέρα θα δοκιμαστούν στην πίστα Park Hastings.
Πέμπτη ημέρα
Mετά από 334 μίλια όπου άφησαν το Κολοράντο και ξεκίνησαν τη διαδρομή προς τον βορρά, τα πληρώματα σήμερα είναι έτοιμα για την δοκιμασία στην πίστα Motorsports Park Hastings. To ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της σημερινής ημέρας ήταν ένας αγώνας Autocross, μία τρίτη δοκιμασία στην οποία κλήθηκαν να συμμετάσχουν.
Στην πίστα που διαθέτει τρεις μεγάλες ευθείες και 14 στροφές (διαφόρων ταχυτήτων) η ομάδα «Team Theogon» εξακολουθεί να διατηρεί την 62η θέση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πίστα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί θεαματική καθώς διαθέτει τρία σημεία όπου μπορούν να γίνουν προσπεράσεις.
Στην δοκιμασία του Autocross που επεφύλαξαν οι διοργανωτές στους διαγωνιζόμενους το ελληνικό πλήρωμα τα κατάφερε πολύ καλύτερα ανεβαίνοντας 52ο.
Το υπόλοιπο της ημέρας προβλέπεται αρκετά κοπιαστικό αφού τα πληρώματα θα κληθούν να οδηγήσουν για 562 μίλια, απόσταση που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ημερήσια στον αγώνα, για να φτάσουν μέχρι τη Μινεσότα. Τα όργανα πλοήγησης έχουν ως σταθμό το Brainerd και οι αγωνιζόμενοι αρχίζουν το ταξίδι τους προς τον βορρά. Αφήνουν τη Νεμπράσκα, περνούν για λίγο στην Αϊόβα και στη συνέχεια μπαίνουν στη Μινεσότα που είναι η πιο βόρεια πολιτεία που φτάνει ο αγώνας.
Στο St. Cloud σταματούν για βραδινό και ξεκούραση ώστε την επόμενη ημέρα μετά από 70 μίλια να φτάσουν στην πίστα Brainerd International Raceway για μία ακόμη δοκιμασία.
Εκτη ημέρα
To επόμενο πρωϊνό και μετά από 70 μίλια ταξίδι, τα πληρώματα φτάνουν στην πίστα. Η σημερινή ημέρα περιλαμβάνει τέσσερις αγώνες και είναι αρκετά διασκεδαστική. Πλην των δύο περασμάτων στην πίστα (πρωΐ και απόγευμα) υπάρχει και ένας αντίστοιχα διπλός αγώνας drag μεταξύ τους. Φαίνεται ότι όσο το One Lap of America φτάνει προς το τέλος του, τόσο αυξάνονται οι απαιτήσεις των διοργανωτών.
Η σημερινή ημέρα ήταν πιο ευχάριστη για το ελληνικό πλήρωμα της «Team Theogon» αφού τα πήγε αρκετά καλά, ιδιαίτερα στο δεύτερο σκέλος της επαφής με την πίστα, όπου τερμάτισε 57ο. O διπλός αγώνας Drag ήταν ένας ευχάριστο αλλά απαιτητικό διάλειμμα για όλους.
Μετά την πίστα Brainerd International Raceway τα πληρώματα άρχισαν να... κατηφορίζουν, κινούμενα νότιο-ανατολικά. Αφήνουν έτσι την πολιτεία της Μινεσότα και εισέρχονται στο Γουισκόνσιν. Τελικός προορισμός είναι η πίστα Road America και για να καταφέρουν να φτάσουν μέχρι εκεί καλύπτουν 462 μίλια.
Η ελληνική ομάδα συνεχίζει χωρίς προβλήματα αλλά δυστυχώς έχει χάσει την κορυφή της κατηγορίας της και θα κληθεί στις επόμενες δύο ημέρες να καλύψει τη διαφορά για να ανέβει και πάλι σε αυτή.