Σεμπάστιαν Λεμπ και Μίκο Χίρβονεν εναλλάσσονται στις ΕΔ με τον Γάλλο ωστόσο να μην έχει χάσει από την αρχή του αγώνα την πρωτοπορία και να προηγείται του «ντόπιου» Χίρβονεν στο τέλος της σημερινής, δεύτερης ημέρας του αγώνα, με πέντε δευτερόλεπτα στη γενική κατάταξη.
Η διαφορά τους αυξομειωνόταν κατά την διάρκεια του αγώνα έχοντας φτάσει στην έβδομη εδική διαδρομή τα 6,2 δευτερόλεπτα, όταν ο Γάλλος πολυνίκης και οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το πίσω διαφορικό του DS3 WRC.
Αυτό έδωσε την ευκαιρία τον Χίρβονεν να τον πλησιάσει στα τρία δευτερόλεπτα πριν την τελευταία σημερινή ειδική διαδρομή, προεξοφλώντας ότι η μάχη που θα δοθεί θα είναι μεγάλη. Αλλωστε, ο Φινλανδός θέλει να πάρει τη νίκη μέσα στην πατρίδα του αφού θα έχει ιδιαίτερη σημασία για αυτόν.
Ο Λεμπ όμως στη σημερινή, δωδέκατη ειδική διαδρομή ήταν ο ταχύτερος όλων και ανέβασε έτσι τη χρονική απόσταση με τον teammate του στα πέντε δευτερόλεπτα στο τέλος της ημέρας. Το σίγουρο είναι ότι αύριο, οι δύο οδηγοί θα κληθούν να δώσουν μία μεγάλη μάχη για το ποιος θα ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
«Θα είναι μία μεγάλη, τελευταία ημέρα αύριο και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Η απόσταση είναι πολύ μικρή, θα είναι μία σκληρή μάχη και εμείς θα πρέπει να κινηθούμε σωστά», δήλωσε ο Σεμπάστιαν Λεμπ, ο οποίος κέρδισε τις τέσσερις ειδικές από τις εννέα τις ημέρας, όσες δηλαδή και ο teammate του.
Σίγουρος για τις ικανότητες του δηλώνει ο Μίκο Χίρβονεν ενώ κι εκείνος παραδέχεται ότι αύριο θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. «Πραγματικά πίεζα πάρα πολύ αλλά το ίδιο έκανε και ο Σεμπάστιαν. Λίγο-λίγο κέρδιζε χρόνο. Αύριο θα γίνει μία μεγάλη μάχη αλλά εγώ έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου».
Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης με 20,3 δευτ. διαφορά από τα δύο Citroen, βρίσκεται ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. O Φινλανδός δεν δείχνει να είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τα DS3 WRC κάτι που παραδέχθηκε και ο ίδιος, θεωρώντας ότι δεν έχει την ταχύτητα και το ρυθμό που απαιτείται ώστε να τα απειλήσει.
«Εκανα μόνο ένα λάθος, αλλά δεν υπάρχει ο χρόνος και δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Ολα μπορούν να συμβούν αλλά πουθενά δεν έχω παραπάνω ταχύτητα».
Πίσω από τον Φινλανδό, μόλις με 1,1 δευτ. διαφορά ο teammate του Πέτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος ήταν και ο μόνος οδηγός της Ford που κατάφερε σήμερα να κερδίσει μόλις μία ειδική διαδρομή (11η). Ο Νορβηγός μπόρεσε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο παρά τα προβλήματα στο λεβιέ ταχυτήτων.
Για την πέμπτη θέση στην γενική κατάταξη μέχρι την 11η ειδική είχαμε μία πολύ δυνατή μάχη μεταξύ των Μαντς Οστμπεργκ και Τιερί Νουβίλ, αντίστοιχα. Ενα λάθος όμως του Γάλλου στην προτελευταία ΕΔ της ημέρας τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Το Citroen DS3 WRC τούμπαρε αφού δεν άκουσε μία από τις οδηγίες του συνοδηγού του, χάνοντας έτσι τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Ετσι, ο Οστμπεργκ «καπάρωσε» την πέμπτη θέση παρά τα όποια προβλήματα με το στήσιμο του Fiesta WRC που αντιμετώπισε.
Πίσω του ο Εσθονός Οτ Τανάκ που ήταν αρκετά προσεκτικός στις απογευματινές ειδικές καθώς είχε χρησιμοποιήσει τη μοναδική ρεζέρβα που είχε στη διάθεσή του μετά το κλατάρισμα στην έκτη ΕΔ.
Μετά τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισε ο Γιάρι Κετομαα είναι έβδομος ενώ ακολουθούν οι Μάτι Ράντανεν, Μάρτιν Πρόκοπ και Κεν Μπλοκ.
Με πολύ ενδιαφέρον αναμένονται οι έξι εναπομείνασες ειδικές διαδρομές που θα κρίνουν το νίκη στο Ράλι Φινλανδίας, όγδοο γύρο του Παγκοσμίου πρωταθλήματος.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]