Κατά του ενδεχομένου αύξησης του κομίστρου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τάσσεται ο υπεύθυνος εισηγητής Μεταφορών και Έργων της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ Νίκος Σηφουνάκης. Όπως σημειώνει, «στην περίοδο που διανύουμε, της μεγάλης οικονομικής κρίσης, η διαβίωση των πολιτών έχει γίνει πολύ δύσκολη και η πιθανολογούμενη αύξηση του κομίστρου στα ΜΜΜ θα έχει πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις για τους πολίτες».
Τονίζει ακόμη πως Τον τελευταίο χρόνο παρατηρείται – σύμφωνα με επίσημα στοιχεία - μείωση της κυκλοφορίας των Ι.Χ. αυτοκινήτων και αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ από τους πολίτες και προσθέτει πως πέραν της επιπρόσθετης οικονομικής επιβάρυνσης των οικογενειών, το πολλαπλό όφελος για την ποιότητα ζωής στα αστικά κέντρα, για το περιβάλλον, που είχε ως ένα βαθμό ανακτηθεί, θα εξανεμισθεί.
«Αν μεταξύ των αιτίων όπως λέγεται, είναι και η απώλεια εσόδων από την διαφυγή εισιτηρίων, το αρμόδιο Υπουργείο Ανάπτυξης και ο εποπτευόμενος φορέας ΟΑΣΑ ας μεριμνήσουν για την αυστηρή λειτουργία των ελεγκτικών μηχανισμών» καταλήγει.
Σε θέση μάχης οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς
Νωρίτερα, οι εργαζόμενοι στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, Μετρό ΗΣΑΠ- Τραμ) απηύθυναν αγωνιστικό κάλεσμα σε ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, καλώντας τες να αντιδράσουν έντονα «στη νέα λαίλαπα των οικονομικών μέτρων» με γενική απεργία και μάλιστα με προοπτική κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων.
Οι εργαζόμενοι δηλώνουν κατηγορηματικά αντίθετοι με το νέο «χαράτσι», που όπως αναφέρουν, ετοιμάζει η κυβέρνηση στις τιμές των εισιτηρίων με αυξήσεις κατά 25% από τις αρχές του 2013 και σημειώνουν, ότι ήρθε πλέον η ώρα η κυβέρνηση και η τρόικα να βρουν απέναντί τους όλους τους εργαζόμενους για να δώσουν τη δική τους απάντηση.
Όπως επισημαίνουν, το εισιτήριο είναι κοινωνικό αγαθό και όχι αγοραίο εμπόρευμα, ενώ «μετά το πετσόκομμα των εισοδημάτων, απαιτείται μείωση και όχι αύξηση στις τιμές των κομίστρων».