Οι αγώνες παραμένουν 13 στον αριθμό και μία σημαντική αλλαγή, η οποία όμως ήταν γνωστή, είναι η αντικατάσταση του Ράλι Νέας Ζηλανδίας με την Αυστραλία που επανέρχεται στο θεσμό έπειτα από έναν χρόνο απουσίας. Παράλληλα, η Μεγάλη Βρετανία επιστρέφει στην παραδοσιακή της θέση στο πρόγραμμα που είναι η τελευταία, του αγώνα δηλαδή όπου θα ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα. Επίσης η συνάντηση στην Ιταλία μετακομίζει πιο νωρίς, στα τέλη Ιουνίου και όχι τον Οκτώβριο που διεξήχθη φέτος.
Το ράλι Ακρόπολις παραμένει στο πρόγραμμα και αποτελεί τον έκτο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τους 13. Ο Ελληνικός αγώνας θα διεξαχθεί στις 30/5 με 2/6. Για το ράλι στην Γερμανία δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί η ακριβής ημερομηνία, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Aναλυτικά το πρόγραμμα του 2013
Ράλι Μόντε Κάρλο 20 Ιανουαρίου
Ράλι Σουηδίας 10 Φεβρουαρίου
Ράλι μεξικό 10 Μαρτίου
Ράλι Πορτογαλίας 14 Απριλίου
Ράλι Αργεντινής 5 Μαΐου
Ράλι Ακρόπολις 2 Ιουνίου
Ράλι Ιταλίας 23 Ιουνίου
Ράλι Φινλανδίας 4 Αυγούστου
Ράλι Γερμανίας Θα ανακοινωθεί
Ράλι Αυστραλίας 15 Σεπτεμβρίου
Ράλι Γαλλίας 6 Οκτωβρίου
Ράλι Ισπανίας 27 Οκτωβρίου
Ράλι Βρετανίας 17 Νοεμβρίου
Νέες εξελίξεις
Με μεγαλύτερη αισιοδοξία κοιτούν οι άνθρωποι του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι το 2013 καθώς εγκρίθηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού η συμφωνία με τις εταιρείες «The Sportsman Media Group» και «Red Bull Media house» να αναλάβουν χρέη νέου παγκόσμιου υποστηρικτή στο πρωτάθλημα.
Ένα θέμα που πραγματικά βασανίζει τον θεσμό φέτος μετά τη λύση της συνεργασίας με τη North One Sport. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Ο υποστηρικτής έχει αναλάβει να επενδύσει και να αναπτύξει στο WRC με σκοπό την ενίσχυση του προφίλ του, της φήμης και της εμπορικής αξίας του. Ειδικότερα, ο υποστηρικτής που θα εργάζεται σε στενή συνεργασία με την FIA, θα επικεντρωθεί μέσα στα επόμενα χρόνια στη ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη και στην παρουσίαση πρωτοποριακής στρατηγικής για τα ψηφιακά μέσα».
Παράλληλα, η FIA πήρε σημαντικές αποφάσεις με σκοπό τη μείωση του κόστους συμμετοχής στους αγώνες και την προσέλκυση νέων συμμετοχών. Ετσι π.χ. οι ομάδες WMSC όπως η Adapta World Rally Team και η Qatar World Rally Team θα μπορούν πλέον να συμμετάσχουν μόνο σε έναν αγώνα εκτός Ευρώπης, αλλά υποχρεωτικά θα λαμβάνουν μέρος συνολικά σε επτά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Παράλληλα, θεσπίζεται η κατηγορία WRC-2 η οποία αντικαθιστά το πρωτάθλημα Super 2000. Στο νέο θεσμό θα συμπεριλαμβάνονται και οι κατηγορίες R5 και R4 ενώ ένα ξεχωριστό κύπελλο για την κατηγορία Ν θεσπίζεται μέσα στο WRC-2. Οσοι (πληρώματα και ομάδες) συγκεντρώσουν την υψηλότερη βαθμολογία στους έξι από τους επτά αγώνες που θα προσμετρήσουν σε αυτό, θα λάβουν τους αντίστοιχους τίτλους.
Τέλος, το πρωτάθλημα Παραγωγής δίνει τη θέση στο WRC-3 όπου θα προσμετρούν και οι κατηγορίες R3, R2 και R1. Κι εδώ ισχύει ότι και στην κατηγορία Ν μόνο που εδώ λαμβάνονται υπόψη οι πέντε από τους έξι αγώνες που θα συμμετάσχουν οι αγωνιζόμενοι.
Επιπλέον, ο τίτλος Junior WRC επιστρέφει στη θέση του WRC Academy που θεσπίστηκε το 2011.