Ως εκ τούτου ανακοίνωσε ότι οι φίλαθλοι θα μπορούν να πωλούν μέσω διαδικτύου τα εισιτήρια που δεν θέλουν, προκειμένου η Παγκόσμια Ποδοσφαιρική Συνομοσπονδία να διασφαλίσει ότι τα βραζιλιάνικα στάδια θα είναι όσο το δυνατόν πληρέστερα. Επίσης, θα ζητηθούν λεπτομέρειες από τους χορηγούς σχετικά με το ποιοι χρησιμοποιούν τα εισιτήριά τους, όπως δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ της FIFA, Τιερί Βεΐλ, προσθέτοντας ότι είναι αδύνατον να "μηδενιστούν" οι περιπτώσεις, όπου οι κάτοχοι των εισιτηρίων δεν θα εμφανιστούν στους αγώνες.
Να σημειωθεί ότι αυξάνεται ο αριθμός των ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών συλλόγων που προχωρούν σε συμφωνία με εταιρείες εισιτηρίων, προκειμένου να δίνουν τη δυνατότητα στους φιλάθλους να πωλούν διαδικτυακά τα «μαγικά χαρτάκια» τους για αγώνες, στους οποίους δεν μπορούν να παρευρεθούν. Επίσης, ο Βεΐλ τόνισε ότι η FIFA θα δοκιμάσει τα συστήματά της για τα εισιτήρια στη διάρκεια του Κυπέλλου Συνομοσπονδιών, που θα διεξαχθεί το 2013 στη Βραζιλία και το οποίο θεωρείται ως «πρόβα τζενεράλε» για τη χώρα που «φιλοξενεί» το Παγκόσμιο Κύπελλο.
Τον Νοέμβριο θα ανακοινωθούν οι τιμές των εισιτηρίων για τη διοργάνωση και οι αρμόδιες αρχές της Βραζιλίας δέχονται πιέσεις, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι φτωχότεροι δεν θα αποκλειστούν από τους αγώνες, σε μια χώρα όπου υπάρχουν τεράστιες διαφορές στον πλούτο. «Ο στόχος είναι να διατηρηθεί η πρόσβαση για όλες τις διαφορετικές ομάδες των Βραζιλιάνων» υπογράμμισε ο Βεΐλ.