Και στις δύο ειδικές που διεξήχθησαν σήμερα, πρώτη ημέρα του αγώνα, οι οδηγοί της Citroen μοιράζονται από μία νίκη, με τον Σεμπάστιαν Λεμπ να κερδίζει το πρώτο πέρασμα από την Terranova και τον Μίκο Χίρβονεν να είναι ο ταχύτερος αργά το απόγευμα.
Ετσι, μετά το πέρας της σημερινής ημέρας, ο Λεμπ, εννέα πλέον φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ηγείται του αγώνα με μόλις 1,1 δευτερόλεπτο του teammate του. «Ηταν μία υπέροχη μάχη με τον Μίκο και πραγματικά πίεζα πάρα πολύ στην ειδική. Ολα πήγαν καλά γιατί το αυτοκίνητο δούλεψε σωστά. Γνωρίζω από τις αναγνωρίσεις ότι η ειδική δεν θα ήταν στεγνή όπως τα προηγούμενα χρόνια, επομένως δεν θα υπήρχε τόσο πολύ σκόνη», δήλωσε ο Σεμπάστιαν Λεμπ το βράδυ μετά την επανάληψη της Terranova.
Η σκόνη ήταν αυτό που ήθελε να αποφύγει ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και αποφάσισε να ξεκινήσει τον αγώνα από την πρώτη θέση. Ο νικητής της Qualifying stage θέλησε να εκκινήσει τον αγώνα πρώτος σε μία προσπάθεια να γλυτώσει την σκόνη, ιδίως στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής που γινόταν το βράδυ. Η επιλογή του αυτή ωστόσο του στοίχισε αρκετά καθώς αναγκάστηκε να «καθαρίζει» την ειδική για τους υπόλοιπους, γεγονός που τον έριξε πίσω στην κατάταξη. Σα να μην έφτανε αυτό, στην επανάληψη, το βράδυ, ένα χτύπημα σε πέτρα 10 χιλιόμετρα μέσα στην ειδική, του κόστισε έναν σπασμένο εμπρός-αριστερό τροχό και κλατάρισμα. Ετσι, ο Φινλανδός έμεινε πολύ πίσω καταλήγοντας έκτος στην γενική κατάταξη 42,1 δευτ. πίσω από τον πρωτοπόρο Λεμπ.
Την... παρτίδα για την Ford έσωσε ο Πέτερ Σόλμπεργκ που τερμάτισε τρίτος και στις δύο ειδικές διαδρομές αλλά και στην γενική κατάταξη, μένοντας 8,7 δευτ. μακριά από τον Χίρβονεν και 10,1 δευτ. πίσω από τον Λεμπ.
Ο Τιερί Νουβίλ που τρέχει με το Citroen DS3 WRC της Qatar Rally Team εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τις ατυχίες των Λάτβαλα και Οστμπεργκ και ανέβηκε στην τέταρτη θέση.
Σε ό,τι αφορά στον Οστμπεργκ ήταν άτυχος καθώς αν και είχε ρυθμό, η επαφή με μία πέτρα και ένα σπινάρισμα του δημιούργησαν πρόβλημα στο τιμόνι. Περισσότερο χρόνο και συνάμα θέσεις έχασε όμως στην δεύτερη ΕΔ λόγω σπασμένου σταυρού.
Ο Ευγκένι Νόβικοφ ακολουθώντας συντηρητική πολιτική κατέχει την έβδομη θέση στην γενική κατάταξη ενώ πίσω του βρίσκεται ο Κρις Ατκινσον που παραπονιόταν για έλλειψη ισορροπίας του πίσω μέρους του Mini WRC. Ο Αυστραλός αναμένεται να βελτιώσει αύριο την απόδοσή του αλλάζοντας το στήσιμο στο αυτοκίνητο του.
Η λάθος όπως αποδείχθηκε, επιλογή της σκληρής γόμας τη στιγμή που οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν τη μαλακή, στοίχισε στον Οτ Τανάκ μία καλή εμφάνιση. Προς το παρόν είναι ένατος έχοντας πίσω του τον Μάρτιν Πρόκοπ, ο οποίος ταλαιπωρείται από φθορά στα φρένα ενώ αναφέρει ότι ακούει κι έναν περίεργο ήχο στο πίσω μέρος του Fiesta WRC.
Στη μάχη των Skoda, ο Αντρέας Μίκελσεν πέρασε μετά τη δεύτερη ΕΔ μπροστά από τον teammate του Σεμπαστιέν Οζιέ καθώς ο Γάλλος είχε ένα κλατάρισμα.
Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές που φτάνουν στο σύνολό τους τα 117,36 χιλιόμετρα. Στην ουσία πρόκειται για τρεις επαναλαμβανόμενες ΕΔ με μεγαλύτερη την Monte Lerno μήκους 29,68 χλμ. από την οποία τα πληρώματα θα ξεκινήσουν και θα ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους. Ο αγώνας διεξάγεται στις χωμάτινες ειδικές της Σαρδηνίας.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]