Ο Αυστραλός δεν θύμιζε σε κανέναν ότι είναι τραυματίας, αντιθέτως υπενθύμισε στους δύο διεκδικητές του τίτλου ότι αυτόν πρέπει να κερδίσουν αν θέλουν την πρώτη θέση στην Αυστραλία και την πίστα του Φίλιπ Αϊλαντ.
Ο Στόνερ ήταν ταχύτερος και στις δύο ελεύθερες περιόδους, κατεβάζοντας μάλιστα τον χρόνο του στη δεύτερη, όντας ο μοναδικός αναβάτης που έπεσε κάτω από το 1:30. Σε αυτό βέβαια βοήθησαν και οι καλές καιρικές συνθήκες το απόγευμα στην Αυστραλία καθώς το πρωΐ ο αέρας και μία σύντομη ψιχάλα χάλασε για λίγο για σχέδια των ομάδων, χωρίς ωστόσο να τους στερήσει χρόνο από την παραμονή τους μέσα στην πίστα. Η βροχή ξεκίνησε στο μέσον περίπου της διαδικασίας και κράτησε μόλις δέκα λεπτά, επιτρέποντας στους αναβάτες να συνεχίσουν την προσπάθειά τους.
Πλην του Στόνερ που δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης, οι δύο διεκδικητές του φετινού τίτλου μοιράστηκαν τις εντυπώσεις. Ο Χόρχε Λορένθο προσπάθησε στην πρώτη περίοδο να ακολουθήσει τον Στόνερ, αλλά αρκέστηκε στην δεύτερη θέση, εννέα όμως δέκατα πίσω από τον Αυστραλό. Το απόγευμα μπορεί να βελτίωσε τον χρόνο του αλλά έμεινε τρίτος πίσω από τον Πεντρόζα.
Ο Ισπανός αναβάτης άρχισε να βελτιώνεται κατά την διάρκεια της περιόδου και κατάφερε ανα ανέβει δεύτερος, οκτώ όμως δέκατα πίσω από τον teammate του.
Πέραν των τριών πρώτων που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον, στις υπόλοιπες θέσεις δόθηκε μάχη μεταξύ των Ντοβιτσιόζο, Μπαουτίστα και Κρούτσλοου. Στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές ο Βρετανός, αν και ταλαιπωρείται από ίωση (από το GP της Μαλαισίας) ήταν τέταρτος, αφήνοντας πίσω του τον Ντοβιτσιόζο και τον Μπαουτίστα.
Ο Ιταλός θα πρέπει να βελτιώσει λίγο τους χρόνους του αν θέλει να ξαναβρεθεί στο βάθρο, έναν αγώνα πριν το τέλος του πρωταθλήματος. Ο Ισπανός δείχνει να έχει ανακτήσει την εμπιστοσύνη προς τη μοτοσικλέτα του και αναζητά εναγωνίως ένα δεύτερο πόντιουμ, πριν την ολοκλήρωση της χρονιάς.
Ο Στέφαν Μπραντλ έμεινε στο κυνήγι της έβδομης με όγδοης θέσης, μονομαχώντας με τις δύο Ducati των Βαλεντίνο Ρόσι και Νίκι Χέιντεν. Στη δεύτερη περίοδο ο νεαρός Γερμανός ήταν ο τελευταίος από την ομάδα των αναβατών που απείχαν χρονικά λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα από τον πρωτοπόρο Στόνερ.
Η Ducati δεν διέπρεψε σήμερα αφού έμεινε χαμηλά. Ο Βαλεντίνο Ρόσι όμως σίγουρα θέλει πολύ περισσότερα από μία έβδομη ή όγδοη θέση, σε μία πίστα την οποία αν και Ιταλός, γνωρίζει αρκετά καλά, καθώς έχει πέντε νίκες, όσες δηλαδή και ο Στόνερ.
Ο teammate του Νίκι Χέιντεν μπορεί να τερμάτισε στην πρώτη δεκάδα, αλλά θα πρέπει να είναι προβληματισμένος καθώς ήταν ο μοναδικός αναβάτης που δεν βελτίωσε τον χρόνο του στην δεύτερη περίοδο.
Αποφασισμένος να κερδίσει στην Αυστραλία την κατηγορία των CRT μοτοσικλετών φάνηκε ο Ράντι ντε Πουνιέ και αυτό φάνηκε από την απόδοσή του. Και στις δύο περιόδους ήταν δέκατος, μπροστά από τις πρωτότυπες Ducati των Χέκτορ Μπαρμπερά και Κάρελ Αμπραχαμ, αντίστοιχα. Ο Γάλλος αναβάτης της Power Aspar Electronics θέλει τη νίκη καθώς οι δύο συνεχόμενες εγκαταλείψεις του στα τελευταία GP, έδωσαν αέρα δέκα βαθμών στον teammate του Αλειξ Εσπαργκάρο στη μάχη της κατηγορίας.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]