Εύη Χριστοφιλοπούλου: Εκπαιδευτική η λογική των συνενώσεων σχολείων

Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011 15:03
A- A A+

«Η λογική των συνενώσεων και των ιδρύσεων (σχολείων) είναι εκπαιδευτική και τα κριτήρια πρωτίστως παιδαγωγικά», διευκρίνισε με δηλώσεις της η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου, τονίζοντας ότι επιδίωξη του υπουργείου είναι «κάθε παιδί του Δημοτικού να πηγαίνει σε σχολείο όπου κάθε τάξη έχει το δάσκαλό της».

«Στα μικρά νησιά και στις δυσπρόσιτες περιοχές όπου υπάρχουν λίγα παιδιά, θα παραμείνουν τα ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία. Όταν, όμως, για παράδειγμα τα χωριά είναι σε κοντινή απόσταση, λιγότερο από 10, είναι κρίμα να υπάρχουν παιδιά σε ολιγοθέσια, που παρακολουθούν πρώτα την Δ’ και μετά την Γ’ δημοτικού ή παιδιά που κάνουν 12 ώρες μάθημα και όχι 24», διευκρίνισε η υφυπουργός.

«Στόχος είναι να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, λαμβάνοντας υπόψη τις κτηριακές υποδομές σε κάθε περιοχή. Κοιτάμε το κάθε σχολείο χωριστά, γιατί υπάρχουν ιδιαιτερότητες», πρόσθεσε, ενώ υπογράμμισε και τη σημασία της συμβολής της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της εκπαιδευτικής κοινότητας προς αυτή την κατεύθυνση.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή