H πορεία όλων των έργων υποδομής της Θεσσαλονίκης εξετάστηκε σε σύσκεψη που έγινε στο υπουργείο Υποδομών με τη συμμετοχή του αρμόδιου υπουργού Δημήτρη Ρέππα και του δημάρχου της πόλης Γιάννη Μπουτάρη.
Ο κ. Ρέππας ενημέρωσε τον κ. Μπουτάρη ότι από τον Ιούνιο του 2010 ανατέθηκε σε Θεσσαλονικείς επιστήμονες η συγκρότηση του στρατηγικού σχεδίου συγκοινωνιακών υποδομών 2010-2020.
Ήδη, από τον περασμένο Σεπτέμβριο, με ευθύνη του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας, το σχέδιο ετέθη σε διαβούλευση. Πλέον, το Τεχνικό Επιμελητήριο συγκέντρωσε όλες τις προτάσεις από φορείς και μεμονωμένους πολίτες και βρίσκεται στη φάση της αξιολόγησής τους.
Το στρατηγικό αυτό σχέδιο λαμβάνει υπόψη και την πρόταση για την επικαιροποίηση του ρυθμιστικού της Θεσσαλονίκης που εκπόνησε το υπουργείο Υποδομών και το οποίο θα θέσει σε δημόσια διαβούλευση.
Τα υπουργεία Υποδομών και Περιβάλλοντος θα υπογράψουν τις επόμενες ημέρες Μνημόνιο συνεργασίας στο οποίο προβλέπεται να συμμετάσχουν και τα υπουργεία Πολιτισμού, Περιφερειακής Ανάπτυξης και Θαλασσίων Υποθέσεων για τον καλύτερο συντονισμό των φορέων που δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλονίκη. Το Μνημόνιο συνεργασίας αποτελεί μοχλό για την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού των συγκοινωνιακών υποδομών της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής.
Ως κεντρική επιλογή για τη βιώσιμη κινητικότητα στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Ρέππας έθεσε για ακόμη μια φορά την κατασκευή του δικτύου γραμμών του μετρό. Μέχρι σήμερα επιλύθηκαν πολλά προβλήματα της πρώτης γραμμής, προχωρά η δημοπράτηση της γραμμής προς Καλαμαριά και πλέον πέφτει το βάρος της προσοχής του υπουργείου στη Δυτική Θεσσαλονίκη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ