Με σημαντική αύξηση επισκεπτών έκλεισε τον πέμπτο μήνα λειτουργίας του το life style-οδηγός ψυχαγωγίας site www.clickatlife.gr .
Το site το οποίο ανήκει στη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ είχε το Μάρτιο, σύμφωνα με τη Nielsen Online, 227.060 μοναδικούς επισκέπτες (αύξηση 114% στο διάστημα Νοέμβριος 2010-Μάρτιος 2011).
Η πλειοψηφία του κοινού του είναι νεανικό (46% έως ηλικία 34 ετών), ενώ 4 στους 10 επισκέπτες είναι γυναίκες. Μέχρι σήμερα πάνω από 10.000 επισκέπτες έχουν γραφτεί και λαμβάνουν το εβδομαδιαίο του newsletter ενώ περισσότεροι από 11.000 έχουν συμμετάσχει στους διαγωνισμούς-κληρώσεις του site.
Η θεματολογία του περιλαμβάνει τις ενότητες, Σινεμά, Θέατρο, Μουσική, Γεύση, Nightlife, Βιβλίο, Εικαστικά, Ταξίδια, Ευζωία, Διατροφή, Υγεία καθώς επίσης και τον πληρέστερο οδηγό πόλης με την πιο ολοκληρωμένη data base και δεκάδες εργαλεία εύκολης αναζήτησης. Επίσης, περιλαμβάνει ειδική ενότητα- οδηγό πόλης για τη Θεσσαλονίκη.