Νομοσχέδιο που επιχειρεί να βάλει τάξη στο χάος που επικρατεί αναφορικά με τις άδειες λειτουργίας των αμαξοστασίων των αστικών συγκοινωνιών, καταθέτει στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Από τα αμαξοστάσια που χρησιμοποιούν οι εταιρείες του ΟΑΣΑ και κυρίως η ΕΘΕΛ μόνο αυτό του Πειραιά πληροί τις προϋποθέσεις και έχει κανονική άδεια λειτουργίας.
Ήδη, ο περιφερειάρχης Γιάννης Σγουρός διέταξε να γίνουν έλεγχοι στο αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ στα Λιόσια.
Από την πλευρά του υπουργείου τονίζεται ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα με τη νομιμότητα σχεδόν όλων των αμαξοστασίων.
Το αμαξοστάσιο των Λιοσίων όταν κτίσθηκε είχε νόμιμη άδεια, αλλά στη συνέχεια ο δήμος έκανε αλλαγή χρήσης της γης, με αποτέλεσμα να μην τηρούνται οι περιβαλλοντικοί όροι που έχει θεσπίσει το ΥΠΕΚΑ. Μάλιστα, το 2009 η Νομαρχία πήρε απόφαση να κλείσει το συγκεκριμένο αμαξοστάσιο, αλλά η ΕΘΕΛ προσέφυγε στο Συμβούλιο Επικρατείας. Εκ των υστέρων το αμαξοστάσιο πήρε άδεια πυρόσβεσης από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, ενώ εκπονήθηκε και κάποιο πρόγραμμα περιβαλλοντικής λειτουργίας του, αλλά και πάλι δεν είναι καθ' όλα νόμιμη η λειτουργία του.
Ανάλογο πρόβλημα φαίνεται να αντιμετωπίζει και το αμαξοστάσιο του Βοτανικού, καθώς το ΥΠΕΚΑ έχει απαλλοτριώσει το χώρο, ενώ το αμαξοστάσιο του Ελληνικού έχει νόμιμη άδεια για το χώρο, όχι όμως και για την κυριότητα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ