Υπό την επήρεια αλκοόλ ήταν ο πλοηγός του αεροσκάφους Tupolev 134 που συνετρίβη τον Ιούνιο κατά την προσγείωσή του στη βορειοδυτική Ρωσία, όπως προκύπτει από το επίσημο πόρισμα για το αεροπορικό αυτό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 47 ανθρώπους.
Σύμφωνα με το πόρισμα, το αεροσκάφος συνετρίβη εξαιτίας «του ανεπαρκούς συντονισμού του πληρώματος στη φάση της προσγείωσης που εκδηλώθηκε με την υπακοή του κυβερνήτη στον πλοηγό, ο οποίος βρισκόταν σε κατάσταση ελαφράς μέθης».
Οι αναλύσεις έδειξαν ποσοστό 0,81% αιθυλικής αλκοόλης στο αίμα του πιλότου, που αντιστοιχεί σε ελαφρά μέθη, αναφέρεται στο πόρισμα της Διακρατικής Επιτροπής Αεροπλοΐας (ΜΑΚ), που εδρεύει στη Μόσχα και είναι αρμόδια για τις έρευνες σχετικά με τα αεροπορικά δυστυχήματα.
Το Tupolev 134 της RusAir συνετρίβη ενώ προσπαθούσε να προσγειωθεί λίγο πριν από τα μεσάνυκτα της 20ης Ιουνίου εν μέσω κακών καιρικών συνθηκών και ενώ η ορατότητα ήταν περιορισμένη.
Το αεροσκάφος προσέκρουσε σε δέντρα πριν συντριβεί σε δρόμο κοντά στο αεροδρόμιο Μπεσοβέτς του Πετροζαντόφσκ, πρωτεύουσας της ρωσικής Δημοκρατίας της Καρελίας, στα σύνορα με τη Φινλανδία. Σαράντα τρεις επιβάτες σκοτώθηκαν επί τόπου και τρεις υπέκυψαν στη συνέχεια στα τραύματά τους.
Σύμφωνα με το πόρισμα «η άμεση αιτία της συντριβής ήταν η απουσία απόφασης του πληρώματος να πραγματοποιήσει το αεροσκάφος ένα δεύτερο γύρο και η συνέχιση της καθόδου του αεροσκάφους κάτω από το ελάχιστο ύψος ασφαλείας και ενώ δεν υπήρχε οπτική επαφή με το έδαφος».
Εκτός από το γεγονός ότι ο πλοηγός βρισκόταν σε κατάσταση μέθης, το πόρισμα αναφέρει ο συγκυβερνήτης «αγνοήθηκε» κατά τη διαδικασία της προσγείωσης. Αναφέρει ακόμα ότι οι μετεωρολογικές ενδείξεις που δόθηκαν στο πλήρωμα 10 λεπτά πριν από την προσγείωση ήσαν «ανακριβείς», κυρίως σε ό,τι αφορά την πρόβλεψη για ομίχλη στην περιοχή.