Ο Ισπανός αναβάτης της Respol Honda ήταν «άπιαστος» και στις δύο περιόδους των ελεύθερων δοκιμών. Ο χρόνος του 2:01.250 στο δεύτερο μέρος των δοκιμών, ήταν βελτιωμένος κατά επτά δέκατα σε σχέση με την πρώτη περίοδο και έξι δέκατα καλύτερος από το ρεκόρ γύρου της πίστας.
Ο φετινός Παγκόσμιος πρωταθλητής Κέισι Στόνερ ήταν δεύτερος και στις δύο περιόδους. Ο Αυστραλός αναβάτης της Respol Honda ακολουθώντας τον φρενήρη ρυθμό του Πεντρόζα σημείωσε καλύτερο χρόνο περίπου κατά 4,8 δέκατα του δευτερολέπτου στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών.
Μία ακόμη εργοστασιακή Honda, αυτή του Αντρέα Ντοβιτσιόζο βρέθηκε στην τρίτη θέση, κάνοντας το 1-2-3 για την ομάδα της Repsol Honda. Ο Ιταλός αναβάτης που ήταν ο ένας από τους δύο που δεν βελτίωσε το χρόνο του κατά τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, υπολείπεται του Πεντρόζα 1, 414 δευτερόλεπτα, χρόνος που είναι σημαντικός.
Η τέταρτη ταχύτερη Honda ανήκει στον Μάρκο Σιμοντσέλι της San Carlo Honda Gresini. Ο υψηλόσωμος Ιταλός βελτίωσε κι εκείνος τον χρόνο του κατά μισό δευτερόλεπτο στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών (2:02.823). Η διαφορά όμως των 1,573 δευτερολέπτων από τον ταχύτατο Πεντρόζα είναι μεγάλη
Ο Χιρόσι Αογιάμα με τη δεύτερη μοτοσικλέτα της San Carlo Honda Gresini τερμάτισε στη πέμπτη θέση, ένα δέκατο πίσω από τον ομόσταυλό του, Σιμοντσέλι. Ο Ιάπωνας αναβάτης που τρέχει τον προτελευταίο του αγώνα στα Motogp καθώς του χρόνου μετακομίζει στα Superbike, στην πρώτη περίοδο των δοκιμών δεν τα πήγε τόσο καλά, όντας ένατος.
Mετά το σερί της Honda, η πρώτη Yamaha βρίσκεται στην έκτη θέση με τον Κόλιν Εντουαρτς να είναι ταχύτερος στο δεύτερο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών (2;02.991). Ο Τεξανός αναβάτης στην πρώτη περίοδο ήταν μόλις όγδοος.
Ο Ισπανός Αλβάρο Μπαουτίστα με τη Rizla Suzuki ήταν 0,123 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Εντουαρτς, τερματίζοντας έβδομος σε αντίθεση με την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών που ήταν πέμπτος.
Η πρώτη Ducati κάνει εμφάνιση στην όγδοη θέση. Ο Ράντι ντε Πουνιέ με την ομάδα της Pramac σημείωσε μέχρι στιγμής την καλύτερη εμφάνιση για την Ιταλική μοτοσικλέτα στη σημερινή ημέρα. Μολονότι ο Γάλλος βελτίωσε την απόδοσή του στο δεύτερο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών, η διαφορά του με τον Πεντρόζα ήταν σημαντική (1,909 δευτερόλεπτα).
Ο Βαλεντίνο Ρόσι, σε μία χρονιά που δεν είναι καθόλου θετική, έμεινε στην 13η θέση, αν και ήταν ταχύτερος στη δεύτερη περίοδο.
Στην ένατη θέση, με διαφορά μεγαλύτερη των δύο δευτερολέπτων από τον Πεντρόζα, τερμάτισε ο Μπεν Σπις (Yamaha), εμφανώς επηρεασμένος από την πτώση του στον προηγούμενο αγώνα. Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο Κάρελ Αμπραχαμ (Cardion AΒ Motoracing) με χρόνο 2:03.318, ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Νίκι Χέιντεν (Ducati).
O Iάπωνας Νακασούγκα που αντικαθιστά τον τραυματία Χόρχε Λορένθο στην ομάδα της Yamaha είχε μία πτώση στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ενώ στη δεύτερη έμεινε τελευταίος.
Στην Moto2 όπου υπήρξαν πολλές πτώσεις, ο Γερμανός Αλεξ Μπράντλ (Viessmann Kiefer Racing) με χρόνο 2:08.464 ήταν ταχύτερος στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές. Ο Ελβετός Ντομινίκ Αεγκέρτερ (Technomag-CIP) σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτες ελεύθερες δοκιμές.
Στην κατηγορία των 125, ο Νicolas Terol (Bankia Aspar) σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στο δεύτερο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών με τον Σάντρο Κορτέζε (Intact-Racing Team Germany) να είναι ο ταχύτερος στο πρώτο.
Τα αποτελέσματα της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών
1. Πεδρόσα, Repsol Honda, 2:01.250
2. Στόνερ, Repsol Honda, +0.820
3. Ντοβιτσιόζο, Repsol Honda, +1.414
4. Σιμοντσέλι, Honda, +1.573
5. Αογιάμα, San Carlo Honda, +1.701
6. Έντουαρντς, Monster Yamaha, +1.741
7. Μπαουτίστα, Suzuki, +1.873
8. Ντε Πουνιέτ, Pramac Racing, +1.909
9. Σπις, Yamaha, +2.062
10. Άμπραχαμ, Cardion, +2.068
11. Χέιντεν, Ducati, +2.195
12. Καπιρόσι, Pramac Racing, +2.345
13. Ρόσι, Ducati, +2.427
14. Χόπκινς, Suzuki, +2.635
15. Κράτσλοου, Yamaha, +2.651
16. Ελίας, LCR, +2.821
17. Μπαρμπερά, Aspar Ducati, +3.353
18. Νακασούγκα,Yamaha, +4.746
Τα αποτελέσματα της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών
1. Πεδρόσα, Repsol Honda, 2:01.916
2. Στόνερ, Repsol Honda, +0.641
3. Ντοβιτσιόζο, Repsol Honda, +0.674
4. Σιμοντσέλι, Honda, +1.395
5. Μπαουτίστα, Suzuki, +1.642
6. Σπις, Yamaha, +1.670
7. Ντε Πουνιέτ, Pramac Racing, +1.844
8. Έντουαρντς, Monster Yamaha, +1.862
9. Αογιάμα, San Carlo Honda, +1.992
10. Ρόσι, Ducati, +2.364
11. Άμπραχαμ, Cardion, +2.429
12. Χέιντεν, Ducati, +2.558
13. Καπιρόσι, Pramac Racing, +2.605
14. Χόπκινς, Suzuki, +2.693
15. Κράτσλοου, Yamaha, +2.750
16. Ελίας, LCR, +2.974
17. Νακασούγκα,Yamaha, +3.474
18. Μπαρμπερά, Aspar Ducati, +4.283