Ο Ισπανός αναβάτης της Respol Honda σημείωσε στις κατατακτήριες δοκιμές τον καλύτερο χρόνο και πήρε τη δεύτερη φετινή πολ ποζίσιον, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο ότι είχε τον καλύτερο ρυθμό από όλους.
Δεν φάνηκε να πτοήθηκε ούτε από την πτώση που είχε στον πέμπτο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών καθώς μόλις επέστρεψε από τα πιτς, σημείωσε τον καλύτερο του χρόνο 2:01.462, κερδίζοντας έτσι στον τελευταίο γύρο της προσπάθειάς του την πόλ ποζίσιον.
Φαίνεται ότι ο Ισπανός είχε απωθημένο τον αγώνα στη Μαλαισία, καθώς πέρυσι δεν μπόρεσε να αγωνιστεί λόγω τραυματισμού.
Πίσω από τον Πεντρόζα βρέθηκαν δύο ακόμη Honda, ολοκληρώνοντας την τριπλέτα για λογαριασμό του HRC. Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Κέισι Στόνερ με διαφορά 0,029 δευτ. από τον ομόσταυλό του. Πίσω από τον Αυστραλό που είχε τη δυνατότητα να κερδίσει την δωδέκατη φετινή του πολ ποζίσιον, τερμάτισε ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο με την τρίτη Repsol Honda. Η έβδομη φορά για εφέτος που ο Ιταλός αναβάτης θα ξεκινήσει από την πρώτη σειρά εκκίνησης. Η διαφορά του από τον Στόνερ ήταν 0,175 δευτερόλεπτα και από τον Πεντρόζα 0,204, αφήνοντας του ελπίδες διεκδίκησης της πρώτης θέσης.
Το σερί των Honda σταμάτησε η Yamaha του Κόλιν Εντουαρτς. Ο Τεξανός που γνωρίζει αρκετά καλά την πίστα της Σεπάνγκ πραγματοποίησε μία από τις καλύτερες του εμφανίσεις, σημειώνοντας με τη M1 τον τέταρτο καλύτερο χρόνο.
Μόλις 0,095 δευτ. πίσω από τον Εντουαρτς τερμάτισε ο Μάρκο Σιμοντσέλι με τη Honda της San Carlo Honda Gresini. Ο Ιταλός ήταν αρκετά ταχύς στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, αλλά στις κατατακτήριες έμεινε αρκετά πίσω λόγω του μαλακότερου ελαστικού που χρησιμοποίησε. Ισως στον αγώνα με τα σκληρή γόμα θα μπορέσει να πλασαριστεί μεταξύ των πρώτων.
Λιγότερο από ένα δέκατο πίσω βρέθηκε ο Νίκι Χέιντεν με την πρώτη εργοστασιακή Ducati. Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Αμερικανός θα ξεκινήσει από τη δεύτερη σειρά εκκίνησης.
Ο Χιρόσι Αογιάμα σημείωσε τον έβδομο καλύτερο χρόνο με τον Αλβάρο Μπαουτίστα πίσω του (0,078 δευτ. διαφορά). Ο Ισπανός με το μαλακότερο ελαστικό δε μπόρεσε να σημειώσει καλούς χρόνους και να ανεβάσει την ομάδα της Rizla Suzuki σε υψηλότερες θέσεις.
Ενατος αλλά για μία ακόμη φορά άτυχος ήταν ο Βαλεντίνο Ρόσι. Ο Ιταλός πρώην Παγκόσμιος πρωταθλητής θα είχε πλασαριστεί υψηλότερα, αλλά μία πτώση και ένα λάθος πέρασμα στις κατατακτήριες του στοίχισαν σε χρόνο.
Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο Καλ Κρούτσλοου με τη δεύτερη Yamaha ο οποίος εμφανίζεται σε αυτή τη θέση για πρώτη φορά το τριήμερο του αγώνα.
Ο Μπεν Σπις θα ξεκινήσει από τη χαμηλότερη φετινή του θέση, τη 16η καθώς πλην της ανάρρωσης από τον τραυματισμό του στην Αυστραλία, είχε μία πτώση στις πρωΐνές ελεύθερες δοκιμές που επιδείνωσε την βεβαρημένη του κατάστασή. Πολύ χαμηλά θα λάβει εκκίνηση στον αγώνα και ο Χέκτορ Μπαμπερά μετά από επαφή με τον Νίκι Χέιντεν στις κατατακτήριες, έμεινε 14ος.
Στα Moto2 ο Τόμας Λούθι (Interwetten Paddock Moto2) πήρε την πρώτη φετινή πολ ποζίσιον ενώ στα 125 ο Νίκολας Τερόλ ήταν ο ταχύτερος.
Τα αποτελέσματα
1. Πεδρόσα, Repsol Honda, 2:01.462
2. Στόνερ, Repsol Honda, +0.029
3. Ντοβιτσιόζο, Repsol Honda, +0.204
4. Έντουαρντς, Monster Yamaha, +0.548
5. Σιμοντσέλι, Honda, +0.643
6. Χέιντεν, Ducati, +0.710
7. Αογιάμα, San Carlo Honda, +0.792
8. Μπαουτίστα, Suzuki, +0.870
9. Ρόσι, Ducati, +0.933
10. Κράτσλοου, Yamaha, +1.294
11. Ντε Πουνιέτ, Pramac Racing, +1.477
12. Καπιρόσι, Pramac Racing, +1.615
13. Άμπραχαμ, Cardion, +1.976
14. Μπαρμπερά, Aspar Ducati, +2.157
15. Ελίας, LCR, +2.184
16. Σπις, Yamaha, +2.216
17. Νακασούγκα,Yamaha, +2.610