MotoGP: Πρώτη ημέρα δοκιμών

Τρίτη, 08 Νοεμβρίου 2011 23:45
UPD:09/11/2011 02:25

A- A A+

Οι αναβάτες προσπαθούσαν να προσαρμοστούν στις αλλαγές των κανονισμών για την επόμενη χρονιά που αφορούν κυρίως στο μεγαλύτερο κυβισμό των κινητήρων (1000 κ.εκ.).

Ταχύτερος όλων σήμερα ήταν ο Ντάνι Πεντρόζα, ο οποίος στον τελευταίο από τους 40 γύρους που έκανε σημείωσε τον καλύτερο χρόνο (1:32.186). Πίσω του με χρόνο 1:32.186 τερμάτισε ο φετινός παγκόσμιος πρωταθλητής Κέισι Στόνερ αφού ολοκλήρωσε 42 γύρους στη σέλα της νέας RC213V. Ο Στόνερ σημείωσε τον καλύτερη του επίδοση στον 34ο γύρο.

Η νέα 1000άρα Honda έφερε μερικές βελτιώσεις σε σχέση με εκείνη που είχαν δοκιμάσει οι δύο αναβάτες τον περασμένο Αύγουστο στο Μπρνο.

Ο Πεντρόζα φάνηκε ευχαριστημένος όχι τόσο για τον χρόνο που πέτυχε αλλά για την αίσθηση της μοτοσικλέτας. Αναγνωρίζει ότι λόγω του μεγαλύτερου κινητήρα και της αυξημένης απόδοσής του θα πρέπει να προσαρμόσει ανάλογα το οδηγικό του στυλ και αυτό είναι κάτι που το βρίσκει ενδιαφέρον.

«Ηταν μία καλή ημέρα σήμερα, μετά την τόση βροχή! Οι συνθήκες στην πίστα ήταν καλές, γεγονός που μας επέτρεψε να δουλέψουμε πάνω στη μοτοσικλέτα και να έχω έτσι μία πρώτη αίσθηση της νέας RCV. Πήγαμε ένα βήμα παραπέρα σε σχέση με τον Αύγουστο, όταν για πρώτη φορά είχα δοκιμάσει τη μοτοσικλέτα στο Μπρνο, κάτι που είναι θετικό. Βελτιώσαμε λίγο το μπροστινό και ένιωθα καλύτερα την είσοδο στη στροφή, ακόμη και κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος, όχι λόγω των χρόνων, αλλά περισσότερο από την αίσθηση που είχα. Ηταν μία δοκιμή μοτοσικλέτας αλλά και αναβάτη. Ενιωθα ότι ήταν κάτι σα μαθητεία για εμένα και το απόλαυσα. Δεν ήταν καινούργια μόνο η μοτοσικλέτα, αλλά και τα ελαστικά είναι διαφορετικά σε αυτές τις μοτοσικλέτες, ο κινητήρας είναι νέος, άρα έχεις περισσότερη δύναμη και περισσότερη ροπή. Οδηγούσαμε για αρκετό καιρό τα 800 κ.εκ. και νιώθω ότι θα πρέπει να προσαρμόσω το οδηγικό μου στυλ. Αυτό είναι ενδιαφέρον. Γενικά είναι περισσότερο διασκεδαστικό», σημείωσε μετά το τέλος της προσπάθειάς του ο Ντάνι Πεντρόζα.

Ο Κέισι Στόνερ βρήκε σημαντικές τις αλλαγές που έχουν στη μοτοσικλέτα από το πρωτότυπο που είχε δοκιμάσει τον περασμένο Αύγουστο. Λίγο δυσκολεύθηκε, όπως είπε, με τα νέα ελαστικά, αλλά γενικότερα θεωρεί ότι η σημερινή ημέρα ήταν αρκετά καλή. «Ηταν πολύ διασκεδαστικό και ανυπομονώ να το νιώσω σε πολλές και διαφορετικές πίστες», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αυστραλός αναβάτης.

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σήμερα σημείωσε ο Μπεν Σπις με τη Yamaha M1 1000. Απόντος του τραυματία Χόρχε Λορένθο, ο Τεξανός αναβάτης καλείται να σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος στο στήσιμο της νέας μοτοσικλέτας της Yamaha. Για αυτό το λόγο συμπλήρωσε αρκετούς γύρους μέσα στην πίστα (73) με την καλύτερη επίδοσή του να είναι 1:33.226.

Πίσω του σε χρόνο (1:33.544) ήταν ο Ράντι ντε Πουνιέ. Ο 30χρονος Γάλλος δέχθηκε πρόταση από τη Suzuki να οδηγήσει τη GSV-800 στην πίστα της Βαλένθια μιας και ο Αλβάρο Μπαουτίστα βρίσκεται σε συζητήσεις με την Honda Gresini για το 2012. Οι επιδόσεις του Γάλλου με το πρωτότυπο 800άρι ήταν πάρα πολύ καλές. Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που τρέξει με μοτοσικλέτα κατασκευαστή στο παρελθόν. Συνολικά πραγματοποίησε 55 γύρους πάνω στη Rizla Suzuki με τον καλύτερο του χρόνο να έρχεται στον 35ο γύρο.

Ο ίδιος δήλωσε άκρως ευχαριστημένος με την απόδοσή του, ελπίζοντας όπως είπε, να οδηγεί τη μοτοσικλέτα αυτή και την επόμενη χρονιά.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη δουλειά που έκανα σήμερα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Rizla Suzuki για την ευκαιρία που μου έδωσε. Μίαν ώρα πριν οδηγήσω τη μοτοσικλέτα, δεν ήξερα αν θα συμμετείχα στις δοκιμές, οπότε αναγκάστηκα να τροποποιήσω τα παλιά δέρματα, αφαιρώντας τα παλιά διακριτικά. Είχα μία καλή ημέρα σήμερα και είμαι πολύ χαρούμενος με τον χρόνο και τη θέση. Το προσωπικό είναι πολύ επαγγελματίες και ήταν πολύ όμορφα να δουλεύεις μαζί τους. Εντυπωσιάστηκα με τη μοτοσικλέτα, ένιωσα αμέσως πολύ άνετα και το διασκέδασα πολύ. Θα ήθελα να την οδηγώ και την επόμενη χρονιά, αλλά δεν είμαι εγώ το αφεντικό. Πιστεύω, όμως, ότι έκανα καλή δουλειά σήμερα! Νομίζω ότι η μοτοσικλέτα έχει πολλές δυνατότητες. Επίσης η συνεργασία που υπάρχει με τον καθένα στην ομάδα είναι καλή και αυτό για εμένα είναι το πιο σημαντικό- το να νιώθεις σαν στο σπίτι σου», δήλωσε ο Ράντι ντε Πουνιέ.

Ο Καλ Κρούτσολου σημείωσε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο (1:33.652) με τη Yamaha YZR M1 1000, συμπληρώνοντας 75 γύρους στη σέλα της. Συνηθισμένος από τις Honda, ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο δεν αισθάνθηκε τόσο άνετα όσο οδηγούσε τη Yamaha για λογαριασμό της «δορυφορικής» της ομάδας, Tech 3. Ο 25χρονος Ιταλός αναβάτης που άφησε το HRC και του χρόνου θα τρέχει με Yamaha, για αρχή σήμερα συμπλήρωσε 47 γύρους με τη M1 800, σημειώνοντας την έβδομη καλύτερη επίδοση.

Μεταξύ των δύο Yamaha, ήταν ο Βαλεντίνο Ρόσι με μια πειραματική έκδοση της νέας Ducati GP12, η οποία έφερε αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο. Ο Ιταλός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής οδήγησε για 71 γύρους στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο, με καλύτερο χρόνο το 1:33.857.

Ο έτερος αναβάτης της Ducati, Νίκι Χέιντεν θα απουσιάσει από τις δοκιμές στη Βαλένθια καθώς από τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς (στη σύγκρουση πάνω στην πρώτη στροφή της πίστας) αποκόμισε σπάσιμο στον δεξιό του καρπό σε δύο σημεία.

Ο Χέκτορ Μπαρμπερά, μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας του με την Pramac Racing είχε στα χέρια του μία Ducati Desmosedici για πρώτη φορά και σημείωσε τον όγδοο καλύτερο χρόνο (1:34.174), 0,3 δευτ. περισσότερο από τον Βαλεντίνο Ρόσι.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για τη νέα μου περιπέτεια με την Pramac Racing και τη Ducati 1000. Η μοτοσικλέτα έχει αλλάξει πολύ σε σχέση με την περυσινή που χρησιμοποιήσαμε στον τελευταίο αγώνα. Νιώθουμε αρκετά ότι ο κινητήρας είναι πιο δυνατός και κατά την άποψη μου είναι πιο διασκεδαστικό να την οδηγείς στην πίστα», δήλωσε ο 25χρονος Ισπανός αναβάτης.

Πολύ καλή ήταν η επίδοση του παγκόσμιου πρωταθλητή Moto2, Στέφαν Μπραντλ, ο οποίος οδήγησε μια LCR Honda και σημείωσε τον ένατο καλύτερο χρόνο (1:34.330), συμπληρώνοντας 62 γύρους. Ο Γερμανός αναβάτης δεν αντιμετώπισε προβλήματα με την RC212V 800 και ήταν ταχύτερος από τον Κάρελ Αμπραχαμ της Cardion AB Motoracing με τη νέα Ducati GP12 (δέκατος – 1:34.393).

Στις δοκιμές πλην των πρωτότυπων, συμμετείχαν και CRT μοτοσικλέτες που αναμένεται να τρέχουν από του χρόνου στα MotoGP. Ο Ιβάν Σίλβα της Inmotec ήταν ο ταχύτερος από τους τέσσερις αναβάτες που βγήκαν στην πίστα, με χρόνο 1:37.159 (44 γύροι), σχεδόν πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο Πεντρόζα.

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις