ΜotoGP: Honda με διαφορά

Τετάρτη, 09 Νοεμβρίου 2011 23:22

Ταχύτερος όλων και σήμερα ήταν ο Ντάνι Πεντρόζα με τη νέα RC213V.

A- A A+

Η Honda μέχρι στιγμής δείχνει να τα πηγαίνει καλύτερα από όλους και ότι θα είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος για τις υπόλοιπες ομάδες. Όπως χθες έτσι και σήμερα οι Πεντρόζα και Στόνερ ήταν οι ταχύτεροι με τη νέα RC213V. Ο Ισπανός σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με 1:31.807, βελτιώνοντας την επίδοσή του κατά 0,379 δευτ. σε σχέση με χθες.

Πίσω του 0,161 δευτ. πιο… αργός ήταν ο φετινός Παγκόσμιος πρωταθλητής Κέισι Στόνερ, ο οποίος δοκίμαζε ένα νέο ελαστικό της Bridgestone και προσπαθούσε να λύσει ένα πρόβλημα με τις ταλαντώσεις του μπροστινού που αντιμετώπιζε χθες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο αναβάτες της Honda σημείωσαν τους καλύτερους τους χρόνους πριν από το μεσημέρι ενώ ήταν και οι μοναδικοί που κατέβηκαν κάτω από το 1:32.

«Είχαμε μια ακόμη καλή ημέρα σήμερα. Δουλέψαμε κυρίως τόσο πάνω στη χαρτογράφηση του κινητήρα ώστε να διαχειριζόμαστε καλύτερα την ισχύ της μοτοσικλέτας όσο και με τα πίσω αμορτισέρ. Οι αλλαγές που έχουμε κάνει στη μοτοσικλέτα σε σχέση με το Μπρνο έχουν αποβεί θετικές με αποτέλεσμα να ολοκληρώνουμε την χρονιά με μια καλή αίσθηση. Θα είναι ενδιαφέρον να πάμε στη Σεπάνγκ και να συνεχίσουμε να δουλεύουμε κάτω από διαφορετικές συνθήκες, με πιο σκληρές γόμες και πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες.

Γενικά, αφήνω τη Βαλένθια με πολύ καλή διάθεση, κυρίως για τις βελτιώσεις που έχουμε κάνει παρά για τους χρόνους, οι οποίοι δεν είναι τόσο σημαντικοί για εμένα στις χειμερινές δοκιμές», δήλωσε ο Ντάνι Πεντρόζα.

Ο Κέισι Στόνερ φεύγει από τη Βαλένθια ικανοποιημένος με τις επιδόσεις της νέας RC213V, αλλά προβληματισμένος λίγο με τα προβλήματα ως προς τις ταλαντώσεις του μπροστινού.

«Όλα πήγαν αρκετά καλά για να είμαι ειλικρινής. Την πρώτη ημέρα απλά θέλαμε να συγκρίνουμε τη μοτοσικλέτα με αυτή που είχαμε δοκιμάσει νωρίτερα μέσα στην χρονιά. Υπήρξαν κάποιες μικρές βελτιώσεις ειδικά στον τρόπο λειτουργία της με τα νέα ελαστικά του 2012. Το εμπρός ελαστικό μας προκαλεί ταλαντώσεις και αυτό είναι κάτι που προσπαθούμε να βελτιώσουμε και η νέα μοτοσικλέτα μας βοήθησε σε αυτό ελαφρώς. Συνολικά, όμως ήταν ένα θετικό τεστ που σηματοδοτεί το τέλος της φετινής χρονιάς! Ανυπομονώ να πάω σπίτι και να ξεκουραστώ, να απολαύσω χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους μου και να προετοιμαστώ για τον ερχομό του παιδιού μου τον Φεβρουάριο. Μετά θα επιστρέψουμε στη Σεπάνγκ, αναζωογονημένοι και έτοιμοι για το 2012», σημείωσε μετά το τέλος της σημερινής ημέρας ο Κέισι Στόνερ.

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σήμερα, πίσω από τις δύο Honda σημείωσε όπως και χθες ο Μπεν Σπις. Ο Τεξανός αναβάτης ήταν μόλις μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Πεντρόζα (1:32.338). Ο Σπις έκανε τους περισσότερους γύρους όλο το διήμερο με 75 σήμερα και 73 χθες. Η ομάδα της Yamaha κατά τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών επικεντρώθηκε στον κινητήρα και σε θέματα γεωμετρίας.

Η αλήθεια είναι ότι ο Αμερικανός, απόντος του Λορένθο είχε επιφορτιστεί με αρκετή δουλειά. «Ηταν δύο μεγάλες ημέρες. Είχαμε πολύ δουλειά να κάνουμε με τον Χόρχε να απουσιάζει, αλλά τα καταφέραμε όλα. Πιστεύω ότι δουλεύουμε στη σωστή κατεύθυνση, απέχουμε βέβαια από το Κατάρ και το πως θα τρέχουμε τότε, αλλά έχουμε μία ιδέα για το τι πρέπει να κάνουμε. Εχουμε πολλές πιθανότητες με αυτό που έχουμε, για αυτό θα πρέπει να επιστρέψουμε στην Ιαπωνία, να δουλέψουμε πάνω σε αυτό για δύο μήνες και θα δούμε τι θα έχουμε σαν σύνολο την επόμενη χρονιά. Η ομάδα και οι μηχανικοί δούλεψαν πολύ σκληρά τις δύο τελευταίες ημέρες και θα ήθελα να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ», δήλωσε ο Μπεν Σπις.

Στις επόμενες δύο θέσεις πίσω από τον Τεξανό αναβάτη βρίσκονται δύο ακόμη Yamaha Μ1, του Καλ Κρούτσλοου (Monster Tech 3) και του νέου teammate του, Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Ο 26χρονος Βρετανός δείχνει αρκετά θετικά στοιχεία με τη 1000αρα Yamaha και ήταν 0,743 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον πρωτοπόρο Πεντρόζα.

Ο Ντοβιτσιόζο σήμερα πήρε μία πρώτη γεύση της νέας Yamaha YZR-Μ1 2012 και αφού βρήκε το ρυθμό του, προς το τέλος της ημέρας, βελτίωσε και τους χρόνους του, σημειώνοντας την πέμπτη καλύτερη, σημερινή επίδοση (1:33.256), η οποία όμως υπολείπεται αρκετά (1, 449) του Πεντρόζα.

Και οι δύο έφυγαν ικανοποιημένοι από την Βαλένθια. «Αυτές οι δοκιμές ήταν πολύ σημαντικές για να συνηθίσω τη νέα YZR-M1 1000. Ευτυχώς ο καιρός ήταν αρκετά καλός και μπορέσαμε να κάνουμε αρκετούς γύρους για να καταλάβουμε τις δυνατότητες της μοτοσικλέτας. Η 1000αρα ταιριάζει λίγο περισσότερο στο στυλ μου και θα πρέπει να πω ότι η Yamaha έχει κάνει πολύ καλή δουλειά. Ηδη, έχουμε ξεκινήσει να δουλεύουμε πάνω σε μία σταθερή βάση. Η μοτοσικλέτα μοιάζει περίπου ίδια με την YZR-M1 800, αλλά η Yamaha έχει καταφέρει να διατηρήσει τα δυνατά σημεία της μοτοσικλέτας της τρέχουσας χρονιάς. Αμέσως νιώθεις την παραπάνω ισχύ, η οποία είναι εντυπωσιακή. Είμαι χαρούμενος διότι κράτησα μία πολύ σταθερή γραμμή. Ανυπομονώ για το διάλειμμα του χειμώνα», δήλωσε ο Καλ Κρούτσλοου.

Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο στην πρώτη του επαφή με τη νέα YZR-M1 1000 εντυπωσιάστηκε με τη δύναμή της, αλλά υπέδειξε στους μηχανικούς και κάποια αδύνατα σημεία της. «Αυτές οι δοκιμές ήταν η πρώτη μου ευκαιρία να ανέβω στη 1000άρα μοτοσικλέτα με τη δύναμη του κινητήρα να είναι εντυπωσιακή. Το οδηγικό στυλ προσεγγίζει της 800 και η μοτοσικλέτα έχει πολλά καλά σημεία που ταιριάζουν σε εμένα. Υπάρχουν κάποιοι τομείς που εντόπισα, τους οποίους θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε μέχρι τις επόμενες δοκιμές στη Σεπάνγκ», δήλωσε ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο.

Πίσω από της Yamaha βρέθηκε η πρώτη Ducati του Βαλεντίνο Ρόσι με χρόνο (1:33.332). Ο Ιταλός αναβάτης συνεχίζει τις δοκιμές πάνω στο νέο αλουμινένιο, πειραματικό πλαίσιο. Οι χρόνοι του, όμως, μπορεί να βελτιώνονται, αλλά είναι αρκετά μακριά από εκείνους των Honda (1,5 δευτ.).

«Ηταν δύο πολύ σημαντικές ημέρες δοκιμών διότι έπρεπε να συλλέξουμε στοιχεία για τους δύο επόμενους μήνες δουλειάς που είναι πολύ κρίσιμοι. Στα θετικά στοιχεία της μοτοσικλέτας συγκαταλέγονται ο κινητήρας, ο οποίος που άρεσε, και το γεγονός ότι μπορείς να την χειριστείς καλύτερα από την προηγούμενη. Το πλαίσιο δεν είναι κακό, αλλά χρειάζεται δουλειά. Θα πρέπει να βελτιώσουμε τα φρένα διότι χρειάζεται να επιβραδύνω πιο δυνατά και αργότερα. Επίσης χρειάζεται να βελτιώσουμε την ισχύ κατά την επιτάχυνση», δήλωσε ο Βαλεντίνο Ρόσι, αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρέπει να γίνει κι άλλη δουλειά στην GP12.

Στις επόμενες δύο θέσεις κατά την διάρκεια των σημεριών δοκιμών, τερμάτισαν δύο ακόμη Ducati, των Χέκτορ Μπαρμπερά και Κάρελ Αμπραχαμ, αντίστοιχα. Και οι δύο πραγματοποίησαν πολύ καλές εμφανίσεις, ο μεν πρώτος στο ντεμπούτο του με την Pramac Racing και ο δεύτερος με τη νέα GP12.

Τον ένατο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Αλβάρο Μπαουτίστα που ανακοινώθηκε από την Honda Gresini. Ο Ισπανός αναβάτης δεν έτρεξε χθες καθώς βρισκόταν σε συζητήσεις με τη «δορυφορική» ομάδα της Honda. Σήμερα όμως, ανέβηκε στην περυσινή (800 κ.εκ.) μοτοσικλέτα του Αογιάμα και πέτυχε την ένατη καλύτερη επίδοση σε 55 γύρους.

Μόλις 0,335 δευτ. πίσω από τον Μπαουτίστα τερμάτισε ο φετινός Παγκόσμιος πρωταθλητής της Moto2, Στέφαν Μπραντλ με την LCR Honda 800, εντυπωσιάζοντας με την απόδοσή του όλο το διήμερο. Η ομάδα LCR δεν έχει ακόμη αποφασίσει για τον αναβάτη που θα την εκπροσωπήσει στον επόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα, με τον Γερμανό, να έχει προβάδισμα και να δείχνει ότι μπορεί να ανέβει κατηγορία.

Στις μοτοσικλέτες CRT που συμμετείχαν και σήμερα στη Βαλένθια ο Καρμέλο Μοράλες (Laglisse Team) ήταν ο ταχύτερος, αλλά πολύ μακριά από τον Πεντρόζα (4.014 δευτ.), αποδεικνύοντας ότι υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ των πρωτοτύπων και των CRT.

Με τις προσπάθειες των ομάδων στη Βάλένθια ολοκληρώθηκε η φετινή χρονιά. Το επόμενο ραντεβού έχει προγραμματισθεί στις 31 Ιανουρίου στην πίστα της Σεπάνγκ, στη Μαλαισία.

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις