Ο Φινλανδός ήταν άτυχος στην έβδομη ειδική διαδρομή όταν είχε έξοδο και ένα κλαδί τρύπησε το ψυγείο του με αποτέλεσμα να ανέβει η θερμοκρασία του κινητήρα του Fiesta RS WRC. Ετσι, ο Χίρβονεν εγκατέλειψε, χάνοντας πλέον τον φετινό τίτλο.
Απόντος του μεγάλου του αντίπαλου ο Λεμπ συνεχίζει χωρίς άγχος τον αγώνα του και χωρίς να ενδιαφέρεται για το τελικό αποτέλεσμα. Το μόνο που τον νοιάζει είναι να ολοκληρωθεί ο αγώνας και να κερδίσει τον όγδοο κατά σειρά Παγκόσμιο τίτλο του.
Ο ρυθμός του Γάλλου μετά την έβδομη ειδική διαδρομή έπεσε αισθητά και αυτό φαίνεται από τους χρόνους του σε κάθε ειδική διαδρομή. Μετά τη νίκη στην έβδομη, ήταν τρίτος στην όγδοη, πέμπτος στην ένατη, τρίτος στην δέκατη και δεύτερος στην ενδέκατη και τελευταία, σημερινή ειδική.
Την... υποτονικότητα του Λεμπ εκμεταλλεύτηκε ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος ξεκίνησε την επίθεσή από την όγδοη ΕΔ. Ετσι, τα 17,7 δευτερόλεπτα που τον χώριζαν από τον Γάλλο οδηγό της Citroen έγιναν μέχρι το τέλος της ημέρας μόλις 1,1 δευτ. Ο Φινλανδός που κέρδισε τρεις ειδικές διαδρομές μετά το μεσημέρι (όγδοη, δέκατη και ενδέκατη) δείχνει να αναζητά την πρώτη του νίκη στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
«Πίεσα αρκετά μέσα στην ομίχλη αν και είχα μία δύσκολη στιγμή, τα κατάφερα στο τέλος», δήλωσε ο Λάτβαλα.
Στη μάχη για τη τρίτη θέση στο βάθρο των νικητών έχουν μπει για τα καλά οι Πέτερ Σόλμπεργκ και Μαντς Οστμπεργκ (Ford Fiesta RS WRC M-Sport Stobart). Ο Νορβηγός οδηγός του «ιδιωτικού» Citroen DS3 WRC μπορεί να κέρδισε τον ομοεθνή του στις δύο τελευταίες ειδικές της ημέρας, αλλά βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 7,8 δευτ. διαφορά από τον Οστμπεργκ.
Ο Χένιγκ Σόλμπεργκ εξακολουθεί να διατηρεί την πέμπτη θέση στην γενική κατάταξη με τον Φινλανδό Οτ Τανάκ πίσω του. Ο Νορβηγός καθυστέρησε αρκετά στην τελευταία ειδική της ημέρας λόγω της ομίχλης, κάτι για το οποίο παραπονέθηκε και ο Μάθιου Γουΐλσον (Ford Fiesta RS WRC M-Sport Stobart), μένοντας αρκετά πίσω (ένατος) και χάνοντας δύο θέσεις στην γενική κατάταξη (ένατος) στέλος της ημέρας.
Ο Κίμι Ραικόνεν ανέβηκε έβδομος αν και είχε λάστιχο στην τελευταία ειδική διαδρομή. Εντυπωσιακή ήταν η προσπάθεια του Κρις Μικί με το Mini WRC. Μετά το πρόβλημα με το δυναμό στην έβδομη ΕΔ ο Βρετανός έχασε θέσεις, μένοντας ενδέκατος. Στη συνέχεια όμως ανέβασε την απόδοσή του, κερδίζοντας μάλιστα και στην ένατη ΕΔ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ανέβει τρεις θέσεις στην γενική κατάταξη, ολοκληρώνοντας την ημέρα όγδοος και έχοντας 4,3 δευτ. διαφορά από τον Ραικόνεν.
Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά την ενδέκατη ειδική διαδρομή
1. Σ. Λεμπ, Citroen 1:23:18.3
2. ΓΜ. Λάτβαλα Ford +1.1
3. Μ. Όστμπεργκ Stobart Ford +1:13.5
4. Π. Σόλμπεργκ, Citroen +1:21.3
5. Χ. Σόλμπεργκ Stobart Ford +2:51.7
6. Ο. Τανάκ, Ford +3:46.0
7. Κ. Ραϊκόνεν, Citroen +3:47.0
8. Κ. Μικί, Mini +3:51.3
9. Μ. Γουΐλσον, Ford +3:59.4
10. Ν. Κιούπερς, Ford + 4:23.2