Οι επικεφαλής των συνδυασμών για την ανάληψη της Δημαρχίας της Αθήνας είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους για την τουριστική ανάπτυξη της πρωτεύουσας, σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν σήμερα στο ΕΒΕΑ 12 φορείς του τουρισμού.
Η δημιουργία ξεχωριστού φορέα τουριστικής ανάπτυξης και προβολής της Αθήνας αποτέλεσε κοινή πλατφόρμα αναφοράς για όλους σχεδόν τους υποψηφίους.
Η κα Ντόρα Μπακογιάννη πρότεινε τη δημιουργία ενός ξενόγλωσσου ραδιοφωνικού σταθμού, από κοινού με τους ραδιοφωνικούς σταθμούς 9,84 και BBC, στην αγγλική γλώσσα κατά βάση, που θα μπορεί να πληροφορεί τους τουρίστες για το τι συμβαίνει στην Αθήνα.
Μεταξύ άλλων η κα Μπακογιάννη, στο πλαίσιο της εκστρατείας ευαισθητοποίησης των ανθρώπων που ασχολούνται με τον τουρισμό, προτείνει και την ίδρυση Ακαδημίας Εμπορίου, στην οποία θα λειτουργήσουν τμήματα κατάρτισης και εκπαίδευσης σε θέματα τουρισμού.
Από την πλευρά του ο κ. Χρήστος Παπουτσής επανέλαβε την πρόταση του συνδυασμού του για τη δημιουργία πίστας Φόρμουλας 1, η οποία, όπως υπογράμμισε, θα συνεισφέρει αποφασιστικά στην τόνωση του τουριστικού ρεύματος. Ως τοποθεσία, πρότεινε το χώρο του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού.
Ο κ. Σπύρος Χαλβατζής, αναφορικά με την τουριστική προβολή της πρωτεύουσας, ανέφερε ότι αυτή θα πρέπει να γίνεται σε ενιαίο επίπεδο (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση). Παράλληλα επέκρινε την φορολογική πολιτική του Δήμου Αθηναίων για τις επιχειρήσεις που προωθούν τουριστικά προϊόντα.
Ο κ. Φώτης Κουβέλης έκανε λόγο για εγκατάλειψη του τουριστικού προβλήματος στα χέρια της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, καθώς ο αρμόδιος φορέας της τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου έχει μηδενική παρουσία. Ο Δήμος, τόνισε, μπορεί να αναλάβει πρωτεύοντα ρόλο με παρουσία σε εκθέσεις του εξωτερικού, με παροχή πληροφοριών σε Infokiosk σε κεντρικά σημεία της πόλης και με αξιοποίηση του διαδικτύου.
Τέλος, ο κ. Γιάννης Δημαράς έκανε λόγο για έλλειψη επαρκών πόρων, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι από τα 102 δισ. δρχ. του δημοτικού προϋπολογισμού, μόνο τα 10 δισ. δρχ. είναι τα χρήματα που διαθέτει για επένδυση ο Δήμος Αθηναίων. Ο συνδυασμός του, όπως είπε, θα στρέψει την προσοχή του στην προστασία των τουριστικών χώρων αλλά και στη σηματοδότηση τουριστικών σημείων.