Σε ανακοίνωσή του για την κατάρρευση της Γέφυρας De Bosset στο Αργοστόλι Κεφαλλονιάς, το ΥΠΠΟΤ σημειώνει ότι το γεγονός είναι αποτέλεσμα ολιγωρίας και καθυστερήσεων, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν αφορούν το ίδιο το υπουργείο, και αποδίδει την καθυστέρηση της έναρξης του έργου αναστήλωσης, σε τοπικά συμφέροντα που προσέβαλαν το σχετικό διαγωνισμό.
Όπως επισημαίνει, από τη δεκαετία του 2000 έχει καταβάλει κάθε προσπάθεια για την απόλυτη ωρίμανση των μελετών για την αποκατάσταση και ενίσχυση της γέφυρας Αργοστολίου De Bosset, ενώ από το 2005 προειδοποίησε για τις σημαντικές επιπτώσεις και κινδύνους εάν δεν απαγορεύονταν απόλυτα η κυκλοφορία κάθε είδους οχήματος και τροχοφόρου. Ωστόσο, όπως αναφέρει, τοπικοί φορείς και παράγοντες, δεν συμμορφώθηκαν με την οδηγία του ΥΠΠΟΤ.
Στις 21/5/2010 το έργο αποκατάστασης της γέφυρας εντάχθηκε στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ιωνίων Νήσων του ΕΣΠΑ 2007-2013, και η αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΠΟΤ προχώρησε αμέσως στις εκ του νόμου προβλεπόμενες διαδικασίες για την ανάδειξη αναδόχου του έργου. Με προσφυγή τους στο Συμβούλιο Επικρατείας, τοπικά συμφέροντα προσέβαλαν τον διαγωνισμό, δημιουργώντας καθυστερήσεις στην έναρξη του έργου, υποστηρίζει το υπουργείο στην ανακοίνωσή του και προσθέτει:
Η τελική απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας δικαίωσε τις διαδικασίες που ακολούθησε η αρμόδια διεύθυνση αναστήλωσης Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Μνημείων του ΥΠΠΟΤ.
Η Γενική Διευθύντρια Αναστήλωσης, Ευγενία Γατοπούλου, βρίσκεται ήδη στη Κεφαλλονιά όπου με κλιμάκιο από τις τοπικές υπηρεσίες του ΥΠΠΟΤ και τον ανάδοχο του έργου θα εκτιμήσουν την κατάσταση, ώστε από σήμερα το πρωί να ξεκινήσουν οι εργασίες.
Η ιστορική γέφυρα του Αργοστολίου,γνωστή ως Γέφυρα Δεβοσέτου, κατασκευάστηκε το 1813 από τον Κάρολο-Φίλιππο De Bosset σε μια προσπάθειά του να αποτρέψει την είσοδο στο Αργοστόλι μέσω του Κουτάβου. Είναι η μεγαλύτερη λίθινη γέφυρα επί θαλάσσης. Αρχικά ήταν ξύλινη, και έγινε λίθινη με πέτρες που προήλθαν από την ισοπέδωση του λόφου του Μέτελα.