Στα 423.094,94 ευρώ ανέρχεται το όφελος των καταναλωτών - μελών του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ) το 2009 από υποθέσεις που επιλύθηκαν με παρέμβαση του ΚΕΠΚΑ.
Παράλληλα, στην οργάνωση των καταναλωτών έγιναν 11.766 παράπονα - καταγγελίες και υπήρξε αύξηση των ωφελειών κατά 80,73% για τους καταναλωτές, σε σχέση με το 2008.
Το 99,60% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές, πέντε καταγγελίες παραπέμφθηκαν στην Ε.Φ.Δ., από τις οποίες οι δύο εκκρεμούν, προς συζήτηση και οι τρεις που συζητήθηκαν κερδίθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, ενώ 37 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές.
Οι Καταναλωτές - μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 423.094,94 ευρώ. Αύξηση σε σχέση, με το 2008, 80,73%. Αναλυτικά από:
* Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 124.065,80 ευρώ
* Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 112.473,34 ευρώ
* Ασφαλιστικές εταιρείες: 95.573,18 ευρώ
* Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών: 30.845,88 ευρώ
* Τουριστικές επιχειρήσεις: 27.342,32 ευρώ
* Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 8.273,32 ευρώ
* Αποζημιώσεις για κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 8.182,00 ευρώ
* Αποζημιώσεις, από επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών κοινωνικού ενδιαφέροντος: 4.843,50 ευρώ
* Επιστροφές προκαταβολών: 4.692,00 ευρώ
* Ακυρώσεις πωλήσεων εκτός εμπορικού καταστήματος: 3.460,00 ευρώ
* Ακυρώσεις πωλήσεων από απόσταση: 3.343,60 ευρώ.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ