Αύξηση κατά 70% σημείωσε στο εννεάμηνο του 2002 ο κύκλος εργασιών η εταιρεία Τηλέτυπος (Mega Channel),μετά την ανοδική πορεία που κατέγραψε η διαφημιστική δαπάνη μηνός Σεπτεμβρίου σε ποσοστό 35%.
Οπως τονίστηκε κατά τη σημερινή έκτακτη γενική συνέλευση της εταιρείας, η απρόβλεπτη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης του Σεπτεμβρίου αλλά και του Οκτωβρίου (ο οποίος ''τρέχει'' με αύξηση 25%), διαγράφουν μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη αναφορικά με την κερδοφορία της εταιρίας φέτος.
Για το σύνολο τους έτους εκφράστηκε από τη διοίκηση η πεποίθηση ότι τα κέρδη θα σημειώσουν άνοδο κατά 10%, ωστόσο μπορεί να κυμανθεί και σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα, εξαρτώμενα πάντα από την πορεία της διαφημιστικής δαπάνης.
Ανοδικά κινούνται και οι δείκτες τηλεθέασης του "Mega". Οπως τονίστηκε, στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης (Prime Time) η διαφορά με το δεύτερο κανάλι κυμαίνεται από 5 έως και 15%. Θετική είναι και η εικόνα που παρουσιάζεται στο σύνολο της ημέρας, όπως εκτιμούν τα στελέχη του Τηλέτυπου.
Σημαντικά είναι και τα οφέλη που αποκομίζει το Mega απο τη μετάδοση των αγώνων του Champions League. Το Mega εξασφάλισε την από κοινού μετάδοση των αγώνων με την ΕΡΤ για τη νέα περίοδο, οπότε και παύει η αποκλειστική διάθεση του από ένα κανάλι. Το Μega, όπως τονίστηκε, δαπάνησε 8,5 εκατ. ελβετικά φράγκα έναντι 11 εκατ. που είχε δαπανήσει για την εξασφάλιση του αποκλειστικού δικαιώματος των αγώνων.
Αναφορικά με την δραστηριοποίηση της Τηλέτυπος στην ψηφιακή τηλεόραση, μετά και την κατάρρευση του Alpha Digital, εκτιμήθηκε ότι στα επόμενα δυο χρόνια θα είναι κερδοφόρα για το ταμείο της εταιρείας.
Τέλος, η έκτακτη γενική συνέλευση της εταιρείας ενέκρινε τη διεύρυνση του δ.σ. κατά ένα άτομο. Ετσι στο πενταμελές -έως τώρα- δ.σ. προστίθεται και ο νομικός Γιώργος Σαρίδης.