Στην κυκλοφορία δόθηκε σήμερα το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα.
Το νέο τμήμα, στο οποίο περιλαμβάνονται και οι δύο Σήραγγες Ραψομάτη (μία ανά κατεύθυνση), έχει μήκος περίπου 15 χλμ, διαχωρισμένες κατευθύνσεις με κεντρική νησίδα ασφαλείας και διατομή δύο λωρίδων + Λ.Ε.Α. ανά κατεύθυνση.
Με την παράδοσή του εν λόγω τμήματος παρακάμπτονται οι επικίνδυνες στροφές της Μεγαλόπολης και αναβαθμίζεται το επίπεδο οδικής ασφάλειας, ενώ συντομεύει σημαντικά ο χρόνος διαδρομής των μετακινουμένων από και προς τη Μεγαλόπολη, τη Μεσσηνία και τη νότια Ηλεία.
«Εκφράζουμε τη μεγάλη μας χαρά, γιατί σήμερα παραδίδουμε στην κυκλοφορία έναν σημαντικό δρόμο για την Πελοπόννησο, το οποίο αποτελεί τον βασικό άξονα σύνδεσης της Τρίπολης με τη Μεγαλόπολη και συνέχεια με την Καλαμάτα», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημ. Ρέππας που παρέστη στην τελετή παράδοσης του δρόμου μαζί με τον εκπρόσωπο της αναδόχου κοινοπραξίας Μορέας.
Το νέο τμήμα σημείωσε ο υπουργός «βοηθά να μετακινούμεθα σε πολύ συντομότερο χρόνο, παρακάμπτοντας τις Βίγλες Μεγαλόπολης με τις επικίνδυνες στροφές και αποτελεί τμήμα του μεγάλου αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, με τον κλάδο από Λεύκτρο προς Σπάρτη».
«Θα κάνουμε τα πάντα, ώστε το έργο αυτό, που έχει συμβατική προθεσμία και πρέπει να ολοκληρωθεί ως το καλοκαίρι του 2012 στο σύνολό του, να ολοκληρωθεί μέσα στο 2011. Το έχει ανάγκη η Πελοπόννησος, το έχει ανάγκη η Αρκαδία, το έχει ανάγκη η Μεσσηνία, το έχει ανάγκη η Λακωνία», υπογράμμισε και συνέχισε επισημαίνοντας:
«Τέτοια αναπτυξιακά έργα, αποτελούν σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, την καλύτερη απάντηση που δίνει η χώρα μας, προκειμένου να επιτύχουμε ανάπτυξη, διατήρηση - περιφρούρηση της απασχόλησης και εμπλουτισμό των υποδομών, που ενισχύουν την εθνική οικονομία και αναβαθμίζουν την καθημερινότητα των πολιτών».
Οπως επίσης έκανε γνωστό ο υπουργός, το τμήμα Τρίπολη - Αθήναιο, μήκους άλλων περίπου 15 χιλιομέτρων, θα παραδοθεί ως το καλοκαίρι και την ίδια περίοδο θα παραδοθεί και το Λεύκτρο - Παραδείσια.
«Παρακολουθούμε», συμπλήρωσε ο κ. Ρέππας, «και ενισχύουμε το έργο, προκειμένου να μην υπάρχει διακοπή της απαραίτητης χρηματοδοτικής ροής, ώστε να εξελιχθεί απρόσκοπτα».
Σε πρώτη φάση, η σύνδεση του νέου τμήματος Αθήναιο – Λεύκτρο με την υπάρχουσα εθνική οδό θα γίνεται σε δύο κυκλικούς κόμβους, στο ύψος του Αθήναιου (Ασέα) και Λεύκτρου (Μεγαλόπολη), αντίστοιχα.