Α. Διαμαντοπούλου: Δεν υπάρχουν περιθώρια αλαζονείας

Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010 17:58
UPD:18:43
EUROKINISSI

A- A A+

Εθνική ανάγκη χαρακτήρισε τις μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία η υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου, τονίζοντας ότι δεν υπάρχουν περιθώρια ούτε για αλαζονεία, ούτε για σύνδρομα ιδιοκτησίας στο θέμα αυτό.

Σε δηλώσεις της μετά τη 2η συνεδρίαση της διακομματικής επιτροπής για την Παιδεία, η κ. Διαμαντοπούλου ανέφερε ότι ο διάλογος συνεχίζεται πιο οργανωμένα, στο πλαίσιο της διαβούλευσης, ενώ όπως είπε, υπάρχουν πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, οι οποίες λαμβάνονται υπόψη.

Α. Διαμαντοπούλου: Αλλάζουμε Παιδεία για να αλλάξουμε την Ελλάδα

Α. Διαμαντοπούλου: Αλλάζουμε Παιδεία για να αλλάξουμε την Ελλάδα

Ερωτηθείσα σχετικά με την άποψη που έχουν πολλοί από τους πρυτάνεις ότι το υπουργείο τους απαξιώνει, η υπουργός Παιδείας επισήμανε ότι το ελληνικό Πανεπιστήμιο εξακολουθεί να είναι ένας φάρος για την ελληνική κοινωνία, ενώ όπως τόνισε, «η καλύτερη απάντηση είναι - όπως αναδεικνύονται καθημερινά οι παθογένειες και τα προβλήματα που υπάρχουν - να αναδείξουμε τα διαμάντια του ελληνικού Πανεπιστημίου».

Για το λόγο αυτό, εξήγησε, θα ζητηθεί από τους πρυτάνεις να καταθέσουν προτάσεις, ώστε να αναδειχθούν οι «ήρωες της νέας εποχής» και αυτό, όπως εξήγησε, θα γίνει μέσω ενός προγράμματος που αφορά στην καινοτομία, στην έρευνα και στη διδασκαλία, προκειμένου «να αναδειχθούν οι άριστοι και βραβευθέντες φοιτητές, αλλά και καθηγητές, από όλα τα Πανεπιστήμια».

Από την πλευρά της, η αρμόδια τομεάρχης της ΝΔ, Ελίζα Βόζεμπεργκ, δήλωσε ότι η σημερινή συζήτηση περιεστράφη στις προτάσεις για τις αλλαγές στον τομέα της διοίκησης των πανεπιστημίων για τις οποίες το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει επιφυλάξεις. Διευκρίνισε πάντως ότι η ΝΔ θα συνεχίσει τη συζήτηση.

Ε. Βόζεμπεργκ: Η Ν.Δ. θα συμμετάσχει στο διάλογο για την Παιδεία μέχρι το τέλος

Ε. Βόζεμπεργκ: Η Ν.Δ. θα συμμετάσχει στο διάλογο για την Παιδεία μέχρι το τέλος

Υπενθυμίζεται ότι μετά την ολοκλήρωση της έκτακτης Συνόδου τους στο Λαύριο, οι πρυτάνεις εξέδωσαν ψήφισμα, με το οποίο εξέφραζαν την προσήλωση τους στην προστασία του δημόσιου χαρακτήρα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και στην κατοχύρωση της πλήρους αυτοδιοίκησης των ΑΕΙ.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή